beantwoord

Nummerbehoud

• 3 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 488 x bekeken

Ik heb vandaag een abbonement + telefoon afgesloten bij tele2. Hiervoor zat ik bij een andere provider ( Ben ).

Nu krijg ik een bericht dat het nummerbehoud aanvragen nog niet mogelijk is ?
Ik zit al binnen die 4 maanden voor mijn einddatum, en krijg wel morgen mijn nieuwe telefoon binnen.

Is dit erg ? Ik wil hier graag meer informatie over
icon

Beste antwoord door eric 3 oktober 2018, 17:06

Je kunt 4 maanden voor het einde van je abonnement bij Ben wel een abonnement MET nummerbehoud naar Tele2 aanvragen. Dat geldt niet alleen bij verlengingen zoals Esther aangeeft. De ingangsdatum van het Tele2 abonnement is dan nog steeds aansluitend aan die vam BEN. Maar vraag eerst de exacte datum van het einde na.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik zou eerst Ben eens vragen wat volgens hen de einddatum van je contract is. Ook of er geen betalingsachterstand is. Dit zijn vaak de zaken waarom nummerbehoud wordt afgewezen. Je kunt als je Tele2 abonnement straks loopt (met een nieuw nummer) ook nog achteraf nummerbehoud aanvragen. Of je annuleert de hele bestelling door de telefoon aan de deur te weigeren.
Reputatie 7
Badge
Je kunt 4 maanden voor je einddatum je contract verlengen bij een en dezelfde provider. Wanneer je echter wilt overstappen naar andere provider kan dat pas wanneer je contract is afgelopen, eerder zal je huidige provider je nummer niet vrijgeven.
Je kunt 1 maand voor de einddatum. wel al een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud. Dat gaat dan in wanneer het oude is afgelopen
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt 4 maanden voor het einde van je abonnement bij Ben wel een abonnement MET nummerbehoud naar Tele2 aanvragen. Dat geldt niet alleen bij verlengingen zoals Esther aangeeft. De ingangsdatum van het Tele2 abonnement is dan nog steeds aansluitend aan die vam BEN. Maar vraag eerst de exacte datum van het einde na.
Reputatie 7
Badge
Klopt wat Eric zegt.....de voorwaarden zijn bijgesteld cq verandert. Ik ging nog even uit van oude voorwaarden bij overstappen.
Sorry voor de verwarring. 🤤
Reputatie 4
Badge
Hi fleurH123,

Is er al duidelijkheid waarom je nummer (nog) niet overgenomen kan worden?
Ik zou anders graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi fleurH123,

Tot op heden heb ik geen gegevens van je ontvangen.
Is je vraag ondertussen beantwoord?

Groetjes,

Hinke