beantwoord

Nummerbehoud

• 5 september 2018
  • 5 reacties
  • 1628 x bekeken

Goedenavond,

Ik heb zojuist een nieuw mobiel abbonement bij tele2 aangevraagd met nummerbehoud.
Ik zit nog niet in de 4 maanden voor het eind van mijn huidige abbonement, maar ik kan bij kpn het abbonement via een afkoopsom beëindigen. De klantenservice medewerker van tele2 zei dat ik nadat ik mijn abbonement bij kpn heb opgezegd ik de verificatie sms kon sturen voor het nummerbehoud.
Maar nu belde ik net met kpn om op te zeggen en zei hun klantenservice medewerker dat zodra ik mijn abbonement afkoop het nummer komt te vervallen.

Nu vroeg ik me af welke van de 2 verhalen klopt.
Alvast bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door Raaf12 5 september 2018, 20:56

Bij het afkopen vermeld je dat je nummerbehoud wil. Je nummer wordt dan overgezet naar pre-paid. Vanuit daar kan het nummer worden geporteert naar Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Bij het afkopen vermeld je dat je nummerbehoud wil. Je nummer wordt dan overgezet naar pre-paid. Vanuit daar kan het nummer worden geporteert naar Tele2.
De kpn medewerker zei dat zodra ik het abbonement afkoop, dat het nummer ook direct komt te vervallen. Terwijl ik al had gezegd dat ik nummerbehoud wilde.
Moet ik dan gewoon zelf aangeven dat het nummer naar prepaid overgezet moet worden?
Het nummer komt te vervallen, maar ik de laatste maand van het abbonement wel afmaak.*
KPN opnieuw gebeld, met de vraag van overzetten naar prepaid.
Nu gaven ze het wel als optie en was het zo klaar.
Reputatie 4
Badge
Hi DeVraagMan,

Eigenlijk is het de vraag, kunnen wij je nummer al eerder overnemen? En dat de afmelding en afkoopsom verwerkt wordt naar aanleiding van de overstap.

Groetjes,

Hinke