beantwoord

Nummerbehoud

• 27 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 372 x bekeken

Kan iemand misschien een nummerbehoud voor mij aanvragen?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 28 augustus 2018, 08:14

Je kunt het snelst doen bij de telefonish klantenservice, maar als je geen haast heb, kun je je klant gegevens in jou profiel invullen en kunnen ze de achteraf nummer behoud regelen denk ik
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee, dat vraag je zelf aan bij een nieuw abonnement en bevestig je door op de verificatie sms te 'antwoorden'.
Ik heb een 3 maanden geleden een tele 2 abbonoment afgesloten, ik kon toen nog geen nummerbehoud doen omdat mijn huidige (hollandsnieuwe) nog niet over de ‘verleng datum’ heen was. Ik heb hier destijds ook een vraag voor gesteld op het forum, toen kon iemand wel een nummer behoud voor mij aanvragen. Deze werd geweigerd omdat mijn huidige hollandsnieuwe abbonoment nog over haar verlengdatum heen was. Nu is dat wel zo dus zou hollandsnieuwe het nu wel moeten accepteren, vandaar dat ik het nog een keer heb gevraagd.
Het antwoord blijft gelijk. Je kunt het beste aanhouden tussen de 30 en de 60 dagen voor einddatum van je bestaande abbo kun je nummerbehoud aanvragen. De nieuwe provider die je dan hebt gekozen vraagt het dan dan aan aan Hollandsnieuwe om je nummer vrij te geven.
Reputatie 7
Badge +2
Je kunt het snelst doen bij de telefonish klantenservice, maar als je geen haast heb, kun je je klant gegevens in jou profiel invullen en kunnen ze de achteraf nummer behoud regelen denk ik
Reputatie 4
Badge
Hi corneliusve,

Ik begrijp dat je op een lopende abonnement bij Tele2 nummerbehoud wil toevoegen? Dus dat het nummer wordt vervangen door het nummer die nu nog bij de andere aanbieder loopt?

Ik kan dit voor je in orde maken, zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Te behouden nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi corneliusve,

Tot op heden heb ik geen gegevens van je ontvangen. Is het ondertussen gelukt?

Groetjes,

Hinke