beantwoord

Nummerbehoud

• 6 juni 2017
  • 1 reactie
  • 211 x bekeken

Ik heb vorige week een sim-only abonnement afgesloten en daarbij nummerbehoud aangevraagd. Tijdens het proces van het nummerbehoud aanvragen kon ik kiezen voor een gewenste overstapdatum. Daarbij koos ik voor 16 juni (welke beschikbaar was), aangezien mijn huidige contract bij T-mobile op 17 juni eindigt. Enkele dagen later kreeg ik een bevestiging dat mijn nummerbehoud was geaccepteerd met een SMS dat nummerovername gepland staat op 3 juli. Dit is dus 2 weken nadat mijn contract bij T-mobile is afgelopen. Waarom is dit zoveel later? En is het dan nog wel mogelijk om mijn nummer over te nemen aangezien mijn huidige contract dan al afgelopen is?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 7 juni 2017, 08:07

Welkom op ons Forum!

Je hebt bij T-mobile een maand opzegtermijn om deze reden zijn ze pas akkoord gegaan met nummerbehoud op 3 juli..
Het abonnement wat je hebt bij T-mobile blijft werken tot 2 juli, op 3 juli activeren wij je abonnement en je telefoonnummer op ons netwerk.
Als je telefoonnummer is overgenomen door ons wordt je T-mobile abonnement automatisch afgemeld!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge
Welkom op ons Forum!

Je hebt bij T-mobile een maand opzegtermijn om deze reden zijn ze pas akkoord gegaan met nummerbehoud op 3 juli..
Het abonnement wat je hebt bij T-mobile blijft werken tot 2 juli, op 3 juli activeren wij je abonnement en je telefoonnummer op ons netwerk.
Als je telefoonnummer is overgenomen door ons wordt je T-mobile abonnement automatisch afgemeld!

Groetjes, Maris