beantwoord

Nummer wijzigen

• 28 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 497 x bekeken

Geachte,

Mijn mobiele telefoon nummer moet veranderd worden. Helaas kan ik niemand van Tele2 bereiken die dit voor mij kan doen. Ook als ik een livechat probeer te beginnen wacht ik best lang om vervolgens te lezen dat het gesprek gesloten is (zonder dat ik een medewerker heb kunnen spreken).
Als ik bel naar de klantenservice hoor ik na het hele menu dat er een te lange wachtrij is waardoor ik later moet terug bellen.. Het vervelende van dit nu is dat dit elke x gebeurt en ik tot nu toe nog steeds met een nummer zit die ik echt voor 100% niet meer wil hebben, hier zit ook haast achter.

Kan dit aub opgelost worden.. Want hoe langer het duurt hoe vervelender het wordt voor mij want dit kan echt niet.
icon

Beste antwoord door eric 28 augustus 2018, 16:37

Als het ZO belangrijk is voor je, dan moet je toch even blijven proberen ze telefonisch te benaderen. Dan is het aan te vragen. Dat er nooit iemand beschikbaar is kan natuurlijk niet, probeer daarom even op wat andere tijden, b.v. in de ochtend.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als het ZO belangrijk is voor je, dan moet je toch even blijven proberen ze telefonisch te benaderen. Dan is het aan te vragen. Dat er nooit iemand beschikbaar is kan natuurlijk niet, probeer daarom even op wat andere tijden, b.v. in de ochtend.
Als het ZO belangrijk is voor je, dan moet je toch even blijven proberen ze telefonisch te benaderen. Dan is het aan te vragen. Dat er nooit iemand beschikbaar is kan natuurlijk niet, probeer daarom even op wat andere tijden, b.v. in de ochtend. Jaa dat is het vervelende... Dat probeer ik dus maar tot nu toe geen geluk. Toch maar even door proberen dan.. Ik vind wel dat er een betere service geboden moet worden.
Reputatie 7
Badge +4
Het is toch al netjes dat je gewoon gratis je nummer kan laten veranderen. Op dit moment is het gewoon druk op de klantenservice.
Reputatie 5
Badge
Hi Shirean!

Is het inmiddels gelukt om een nieuw telefoonnummer aan te vragen?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen