2 juni is mijn abonnement verlopen en heb ik een nieuw mobiel gekocht via Belsimpel. Ik heb nu ook een nieuwe provider maar wil graag mijn oude nummer houden. Nu heb ik een mailtje ontvangen dat ik mijn nummer moet heractiveren omdat mijn abonnement al verlopen is. Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik dat moet doen?
Met vriendelijke groet,
Stella Kamperman
Beste antwoord door Maris van Tele2
Dag Stella,
Had je over dit issue al contact gehad met de telefonische klantenservice?
Nummerbehoud wordt altijd geregeld vanuit een actief abonnement, je nieuwe provider doet dan een verzoek bij ons en zorgt ervoor dat je abonnement wordt afgemeld..
Als je daarvoor al een afmelding hebt gemeld dien je deze te annuleren, als ik het goed begrijp is dat bij jou al geen optie meer.
Groet, Maris
Bekijk origineel bericht
Had je over dit issue al contact gehad met de telefonische klantenservice?
Nummerbehoud wordt altijd geregeld vanuit een actief abonnement, je nieuwe provider doet dan een verzoek bij ons en zorgt ervoor dat je abonnement wordt afgemeld..
Als je daarvoor al een afmelding hebt gemeld dien je deze te annuleren, als ik het goed begrijp is dat bij jou al geen optie meer.
Groet, Maris