beantwoord

Nummer heractiveren

• 6 juni 2017
  • 5 reacties
  • 318 x bekeken

Beste tele 2,

2 juni is mijn abonnement verlopen en heb ik een nieuw mobiel gekocht via Belsimpel. Ik heb nu ook een nieuwe provider maar wil graag mijn oude nummer houden. Nu heb ik een mailtje ontvangen dat ik mijn nummer moet heractiveren omdat mijn abonnement al verlopen is. Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik dat moet doen?

Met vriendelijke groet,

Stella Kamperman
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 7 juni 2017, 08:23

Dag Stella,

Had je over dit issue al contact gehad met de telefonische klantenservice?
Nummerbehoud wordt altijd geregeld vanuit een actief abonnement, je nieuwe provider doet dan een verzoek bij ons en zorgt ervoor dat je abonnement wordt afgemeld..
Als je daarvoor al een afmelding hebt gemeld dien je deze te annuleren, als ik het goed begrijp is dat bij jou al geen optie meer.

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Normaal verloopt een abonnement niet, maar wordt stilzwijgend verlengd. Heb je het zelf opgezegd of gaat dit over Prepaid? Dat laatste verloopt wel als je niet eens in de zes maanden opwaardeert. Je kan dat heractiveren door het bedrag voor opwaardering te storten.
Ja ik heb mijn abonnement opgezegd omdat ik een nieuwe telefoon wilde. Moet ik de klantenservice hiervoor bellen?
Als je je nummer wil behouden moet dat vanaf een werkend abonnement. Daarom moet je de beëindiging altijd door je nieuwe provider laten regelen. Misschien dat een moderator daar nog iets aan kan regelen, of je moet even de klantenservice bellen 020 75 44444
Badge
Dag Stella,

Had je over dit issue al contact gehad met de telefonische klantenservice?
Nummerbehoud wordt altijd geregeld vanuit een actief abonnement, je nieuwe provider doet dan een verzoek bij ons en zorgt ervoor dat je abonnement wordt afgemeld..
Als je daarvoor al een afmelding hebt gemeld dien je deze te annuleren, als ik het goed begrijp is dat bij jou al geen optie meer.

Groet, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris