beantwoord

Nu al hogere mobiele telefonie factuur maar nog steeds geen nieuwe telefoon

  • 22 april 2016
  • 3 reacties
  • 136 x bekeken

De IPhone SE 64 gb besteld en nog steeds niet ontvangen, maar wel de nieuwe factuur ! Ik vind het op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd dat ik nu al moet betalen voor iets wat ik nog niet heb ontvangen.
Wie kent dit probleem ook?
icon

Beste antwoord door Winkie56 26 april 2016, 17:45

Hi Winkie56,

Op dit moment is er landelijk meer vraag dan aanbod voor dit toestel. Gaat het in jouw geval om een nieuw abonnement of een verlenging?

Groetjes,
Rick


Hey Rick,

Gisteren gebeld met Tele2 en opheldering gevraagd. Blijkt dat het om buitenlandse gesprekken te gaan die ik heb gevoerd. Omdat het bedrag ontzettend leek op het nieuwe termijnbedrag, wat ik met de verlenging afgesproken had, werd ik op het verkeerde been gezet. Heb gelijk "mijntele2" geactiveerd, waarmee ik gelijk in mijn eigen facturen en belgedrag kan kijken.
Over de levering van de telefoon heb ik op Tele2 advies de klantenservice van Mobiel.nl gebeld. Blijkt dat de specifiek voor de Iphone SE 64Gb een onbekende levertijd is. Ze kregen mondjesmaat telefoons binnen en er waren een groot aantal pre-orders geplaatst voordat ik mijn bestelling had geplaatst. Dat vond ik een nogal vreemd antwoord, temeer omdat ik de Iphone SE exact op actiedatum van Tele2 besteld had, eerder kon namelijk niet.

In ieder geval kon de klantenservice medewerker van Mobiel.nl mij niet verder helpen dan de mededeling dat ik nog "even" geduld moest hebben.
Vandaag kreeg ik een email van Mobiel.nl met excuses voor het lange wachten op de Iphone SE 64Gb. Ze verwachten de Iphone medio Mei weer voldoende op voorraad te hebben en zullen dan direct tot levering overgaan.

Als "pleister op de wond" zou ik bij de levering van de Iphone SE een gratis Powerbank ontvangen.

Ik wacht gewoon af en mocht Apple in een vlaag van verstandsverbijstering opeens sneller gaan produceren / leveren, dan is dat mooi meegenomen.

Groetjes,

Erik
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Winkie56,

Op dit moment is er landelijk meer vraag dan aanbod voor dit toestel. Gaat het in jouw geval om een nieuw abonnement of een verlenging?

Groetjes,
Rick
Hi Winkie56,

Op dit moment is er landelijk meer vraag dan aanbod voor dit toestel. Gaat het in jouw geval om een nieuw abonnement of een verlenging?

Groetjes,
Rick


Hey Rick,

Gisteren gebeld met Tele2 en opheldering gevraagd. Blijkt dat het om buitenlandse gesprekken te gaan die ik heb gevoerd. Omdat het bedrag ontzettend leek op het nieuwe termijnbedrag, wat ik met de verlenging afgesproken had, werd ik op het verkeerde been gezet. Heb gelijk "mijntele2" geactiveerd, waarmee ik gelijk in mijn eigen facturen en belgedrag kan kijken.
Over de levering van de telefoon heb ik op Tele2 advies de klantenservice van Mobiel.nl gebeld. Blijkt dat de specifiek voor de Iphone SE 64Gb een onbekende levertijd is. Ze kregen mondjesmaat telefoons binnen en er waren een groot aantal pre-orders geplaatst voordat ik mijn bestelling had geplaatst. Dat vond ik een nogal vreemd antwoord, temeer omdat ik de Iphone SE exact op actiedatum van Tele2 besteld had, eerder kon namelijk niet.

In ieder geval kon de klantenservice medewerker van Mobiel.nl mij niet verder helpen dan de mededeling dat ik nog "even" geduld moest hebben.
Vandaag kreeg ik een email van Mobiel.nl met excuses voor het lange wachten op de Iphone SE 64Gb. Ze verwachten de Iphone medio Mei weer voldoende op voorraad te hebben en zullen dan direct tot levering overgaan.

Als "pleister op de wond" zou ik bij de levering van de Iphone SE een gratis Powerbank ontvangen.

Ik wacht gewoon af en mocht Apple in een vlaag van verstandsverbijstering opeens sneller gaan produceren / leveren, dan is dat mooi meegenomen.

Groetjes,

Erik
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Erik,

Goed dat het nu duidelijk is. Ik hoop dat Mobiel.nl het toestel snel van Apple geleverd krijgt.
Ik wil je bedanken dat je mij nog hebt laten weten hoe jouw verdere contact is verlopen. Omdat ik vanuit Tele2 niets kan doen of inzien aan een bestelling via Mobiel.nl, selecteer ik jouw eigen reactie als het antwoord.

Groetjes,
Rick