beantwoord

Note9 levering

  • 28 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 610 x bekeken

Hoi!

Gisteren heb ik de Note 9 besteld onder het motto 'voor 23.59 bestelt, morgen in huis'.

Alleen kreeg ik een mail waarin stond dat het langer duurt. Iemand die een tijdsindicatie kan geven?
icon

Beste antwoord door eric 28 augustus 2018, 09:10

Je hebt even over het "indien op voorraad" heengelezen.
"Bestel voor 23:59 en je hebt je telefoon morgen in huis (indien op voorraad). Na bestelling kies je zelf het aflevermoment."
Vanaf 24 augustus worden eerst de pre orders, die vanaf 9 augustus zijn besteld geleverd. Daarna de orders die na de launch datum zijn geplaatst. Wellicht kan een moderator zorgen dat de levertijd informatie pagina wordt geupdate?
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt even over het "indien op voorraad" heengelezen.
"Bestel voor 23:59 en je hebt je telefoon morgen in huis (indien op voorraad). Na bestelling kies je zelf het aflevermoment."
Vanaf 24 augustus worden eerst de pre orders, die vanaf 9 augustus zijn besteld geleverd. Daarna de orders die na de launch datum zijn geplaatst. Wellicht kan een moderator zorgen dat de levertijd informatie pagina wordt geupdate?
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
Je hebt even over het "indien op voorraad" heengelezen.
"Bestel voor 23:59 en je hebt je telefoon morgen in huis (indien op voorraad). Na bestelling kies je zelf het aflevermoment."
Vanaf 24 augustus worden eerst de pre orders, die vanaf 9 augustus zijn besteld geleverd. Daarna de orders die na de launch datum zijn geplaatst. Wellicht kan een moderator zorgen dat de levertijd informatie pagina wordt geupdate?
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/


Ah, niet vergeten te vermelden. Dat had ik inderdaad wel gelezen. Wil gewoon graag weten wanneer ik het nieuwe speelgoed kan verwachten😁 😁

Ik zag 'm inderdaad niet op die pagina staan, vandaar dat ik het vraag 🙂
Reputatie 4
Badge
Hi JeeBee123,

Heb je ondertussen je toestel al ontvangen of een afspraak kunnen inplannen?

Groetjes,

Hinke
Nope, ik heb nog geen toestel ontvangen of afspraak in kunnen plannen 😞
Reputatie 7
Badge +2
Ik zie dat de levertijden is wel inmiddels aangepast.

https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Samsung+Galaxy+Note+9

Als het voor jou te lang is, kun je net zoals @K.s. in dit topic en kijken naar alternatieven om je Tele2 abonnement + toestel via een reseller te kopen.

Ik zou zeggen bel eventjes met de klantenservice en vraag als ze jou een precieze datum hebben, desnoods mag je altijd je bestelling volgens de procedure annuleren en ergens anders je bestelling plaatsen.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/bestelling-annuleren-en-retourneren/
Inderdaad @Jee-Pee gewoon je toestel via de reseller bestellen!
Ik heb een uur geleden mijn s9 besteld bij mobiel... met tele2 abbonoment hij word morgen geleverd om 13.00 helemaal top ?
Thanks to @REN
Gedaan...

"Het duurt even voordat we klaar zijn met onze check-check-double-checks. Daarom hoor je binnen twee werkdagen van ons of we je kunnen verwelkomen als nieuwe klant. Beloofd!"


Serieus Tele2, serieus? 😞
Reputatie 7
Badge +2
Oh geez 😕

Dat is minder nieuws, hopelijk komt morgen snel een antwoord zodra de aanvraag dan behandelt wordt.
Hmm werd gebeld door de Tele2-partner waar ik de bestelling had geplaatst. Zij zeiden dat het kwam doordat er nu een dubbele bestelling is geplaatst.

Ze hebben de bestelling nu doorgevoerd. In Tele2 zie ik nu ook staan "Bestelling 30 augustus 2018 om 17:52 via een Tele2 Partner"".


Zou het dan toch doorgevoerd zijn en morgen geleverd worden? Op de Tele2-Partner site staat nog geen vinkje bij "Gegevens goedgekeurd door Tele2", en ook in Tele2 staat nog "Je nieuwe 06-nummer is nog niet bekend."".


Hopen op het beste!
Reputatie 4
Badge
Hi JeeBee123,

Is het ondertussen gelukt? Anders zou ik graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke