beantwoord

Note 8 pre order

• 16 september 2017
  • 3 reacties
  • 166 x bekeken

hallo , ik had de note 8 gepreorded en zou een email van OPD krijgen maar tot nu heb ik nog niks binnen. Als het goed is is de Note 8 all in de winkels, kan ik mijn note nu wel gewoon ophalen in een van de Tele2 winkels, of moet ik nu gewoon wachten tot dat ik een mail krijg van OPD? Het is wel jammer om te zien dat mensen die hem niet hebben gepreorded hem all hebben terwijl ik nog niet eens een mail heb gekregen van de OPD...
icon

Beste antwoord door eric 17 september 2017, 00:38

Als je hem online hebt besteld kun je hem niet in de winkel ophalen. Je hebt wel een bevestiging van de bestelling gehad? Morgen gaan ze weer verder met uitleveren.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je hem online hebt besteld kun je hem niet in de winkel ophalen. Je hebt wel een bevestiging van de bestelling gehad? Morgen gaan ze weer verder met uitleveren.
Ik heb ook nog geen mail gehad dat hij onderweg is 😞

Ja ik wel een bevestiging gekregen waarop stond dat ik een mailtje van de OPD kan verwachten, nu maar hopen dat ik vandaag een mailtje krijg.