beantwoord

Note 10 pre order

• 21 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 294 x bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een Note 10+ gepreordert en dat ging ook allemaal goed.
Maar nou de release dichterbij komt kreeg ik een paar conflicterende mailtjes en heb daar een vraag over.

In een van de eerste mailtjes(Tele2) die ik ontving stond onder andere het volgende: "Je simkaart ontvang je tegelijk met de telefoon. Als je je abonnement hebt verlengd, kan je de oude simkaart blijven gebruiken.".

Vandaag kreeg ik een mailtje(van Tele2) waarin stond: "Vanaf 24.08.2019 worden de eerste toestellen bij ons geleverd. Vanaf dat moment beginnen wij met het versturen van de toestellen aan onze klanten."

En van Reviva(bezorgdienst) kreeg ik vandaag een mailtje om een bezorg afspraak te maken, deze heb ik dan ook gemaakt op vrijdag 23 aug.

Mijn vraag
Als de telefoon tegelijk met de simkaart wordt geleverd(23 augustus), terwijl de telefoon volgens Tele2 pas vanaf de 24e wordt geleverd. Wat kan ik nu verwachten?
Worden de sim en telefoon op andere dagen verzonden? / komt Reviva vrijdag helemaal niet bezorgen? Of komt de telefoon wel eerder en was dit gewoon een gevalletje standaard mailtje?

Ik heb trouwens al een abonnement bij Tele2 dus heb eigenlijk ook geen nieuwe sim nodig, is gewoon verlenging.

Alvast bedankt!
Gieter
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 22 augustus 2019, 09:19

Hi Gieter, goed te horen dat je je abonnement hebt verlengd.

De leveringen starten op 23 augustus en inderdaad ontvang je geen nieuwe simkaart tenzij je tijdens de verlenging hebt aangegeven dat je graag een nieuwe wilt.
Excuses voor de verwarring.

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Gieter,

Je krijgt inderdaad geen nieuwe simkaart bij een verlenging dus waarschijnlijk zijn het gewoon standaard mails, het staat er wel in maar een beetje onduidelijk.
Reputatie 3
Badge

De leveringen starten op 23 augustus en inderdaad ontvang je geen nieuwe simkaart tenzij je tijdens de verlenging hebt aangegeven dat je graag een nieuwe wilt.

Gr, Bernadet

Gr, Bernadet

Hey Bernadet,

Helemaal duidelijk, goed om te horen. bedankt voor je snelle reactie!

Gieter
Beste Gieter,

Heel tof dat jij al een email hebt ontvangen van Reviva!
Helaas heb ik hem nog niet ontvangen en is mij verteld door Tele 2 dat ik nog geen mail kan ontvangen.
Ik hoop dat Bernadet hier meer informatie over kan geven. Ik heb de Samsung Note 10 Plus besteld maar verder niks ontvangen van Reviva.

Bryan
Reputatie 3
Badge
Hi bryans677, vervelend dat je nog niets hebt vernomen.
Ik wil je vragen je eigen topic te starten dan kan ik dit topic sluiten.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Ik sluit dit topic. Nog een fijne dag