beantwoord

Nogmaals toestel afbetalen ...

• 11 september 2017
  • 2 reacties
  • 299 x bekeken

Nogmaals een vraag mbt het afbetalen van mijn toestel ...

Waarom wordt de datum niet gelijk gezet met de datum wanneer Tele2 gaat innen ? (rond de 25e dus ..)
Zo lijkt het net alsof ik niet wil/kan betalen als ik op mijn account kijk ... (Er is ook geen mogelijkheid tot het online overmaken .. , wat ook onzinnig is wegens de feit dat dit bedrag bij de maandrekening zit ..)

Is deze datum niet te wijzigen door Tele2 ?

Of maak ik me zorgen om niks ?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 12 september 2017, 11:01

Hoi Remy,

In jouw geval laten we de datum zien waarop de factuur wordt opgemaakt, de waarschuwing die erbij staat is niet helemaal terecht..
Hier werken wij nog aan..

Het toestelkrediet moeten wij apart weergeven in de mijntele2 omgeving, het online betalen van je toestelkrediet kan gewoon via het normale factuuroverzicht..
We hebben er een aparte pagina voor het krediet zodat je weet hoe het staat met de betalingen van je toestelkrediet!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zou dat een soort van storing zijn op mijn Tele2?

Bij mij moeder gebeurt ongeveer het zelfde (wel komt haar bel kosten en toestel kosten in een enkele rekening) maar dagen naar de 25 stond haar rekening op mijn Tele2 nog steeds op niet betaald 😕

In mijn geval gebeurt wat anders (ik heb alleen een sim only) zodra mijn rekening binnen is, staat die gewoon als betaald op mijn Tele2, lang voor dat ik de incasso opdracht krijg.
Laatste ook, ik kreeg de rekening rond de 20ste, status was op betaald, rond de 24ste kreeg ik de incasso aanvraag op mijn bank (die moet ik handmatig accepteren binnen 5 dagen) 4 dagen later accepteer ik de betaling en al die tijd was de rekening gewoon op betaald.

Blijkbaar is Mijn Tele2 nog niet 100% om de juiste informatie aan te geven.
Badge
Hoi Remy,

In jouw geval laten we de datum zien waarop de factuur wordt opgemaakt, de waarschuwing die erbij staat is niet helemaal terecht..
Hier werken wij nog aan..

Het toestelkrediet moeten wij apart weergeven in de mijntele2 omgeving, het online betalen van je toestelkrediet kan gewoon via het normale factuuroverzicht..
We hebben er een aparte pagina voor het krediet zodat je weet hoe het staat met de betalingen van je toestelkrediet!

Groetjes, Maris