beantwoord

nog terugbetaling ontvangen

  • 25 January 2021
  • 2 reacties
  • 83 x bekeken

8Januari een bestelling geplaatst, helaas heeft de Tele2 medewerker de verkeerde bestelling geannuleerd. Het bedrag dat ik heb betaald is ongeveer €325 euro. Ik zou het bedrag binnen 2 weken terug krijgen alleen helaas nog niks ontvangen en het gaat wel om een groot bedrag. Is er iemand die mij kan helpen ? Wil

graag mijn geld terug

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 26 January 2021, 12:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5

Goedenavond,

Heb je je klantgegevens al aangevuld in je profiel? Zodoende kan een Tele2 medewerker je sneller helpen. Je gegevens pas je aan via: https://forum.tele2.nl/settings/profile.

Een Tele2 medewerker zal je snel van een reactie voorzien. Fijne avond!

Reputatie 6
Badge +2

Dubbel topic: