beantwoord

Nog steeds slecht bereik

  • 28 June 2021
  • 1 reactie
  • 70 x bekeken

Ik heb hier al eens een topic over geopend:

De problemen zijn nog steeds hetzelfde, er is geen contact met mij opgenomen. Rond de afgelopen herfst werd de snelheid beter, mijn verklaring hiervoor is dat alles dat ik heb vermeld in het vorige topic klopt. Na het verwijderen van de tele2 antennes verbind ik nu met een totaal andere mast die ook nog eens achter een bosje staat, in plaats van de tmobile antennes die ook in de oude tele2mast hangen maar duidelijk door een idioot zijn geplaatst zodat ze meer op een leeg veld dan op mijn wijk gericht zijn (die zin is vast te moeilijk voor de klantenservice hier). Maar om terug te komen op dat bosje en de mast erachter, bij het verdwijnen van het bladerdek gaat mijn snelheid merkbaar omhoog, en bij het teruggroeien ervan gaat mijn snelheid en bereik drastisch omlaag. Overigens valt me überhaupt op dat sinds tmobile tele2 heeft overgenomen ik nergens meer onder de indruk ben geweest van een speedtest. Ik haal maximaal 30-50mb/s op de beste plaatsen (dus niet thuis, daar mag ik blij zijn met 10mb/s), waar dit 3 jaar terug met tele2 ruim over de 100mb/s was. Kortom bij deze wilde ik laten weten dat ik vind dat hetgeen dat jullie leveren en ook de service ver ondermaats is vergeleken met tele2, en ik volgend jaar mijn abandonment naar kpn ga verlengen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 6 July 2021, 16:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Nijmegenaar, mijn excuses, er ging iets niet helemaal goed in het systeem, waardoor ik dit topic over het hoofd zag. Ik vind het natuurlijk niet fijn om te horen dat je nog steeds slecht bereik hebt en dat je volgend jaar wil overstappen. Ik ga je natuurlijk niet tegenhouden, maar tot die tijd wil ik je wel zo goed mogelijk helpen, zodat je toch nog goed bereik hebt.

Ik wil daarom eigenlijk beginnen met de standaard eerste stappen. Zou je allereerst je toestel uit en opnieuw aan willen zetten?

Als dit niet helpt, dan kun je je netwerkinstellingen resetten. Op deze pagina kun je vinden hoe dit moet: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/. Houd er rekening mee dat je wachtwoorden van je wifi netwerken verloren gaan. Je zult dus opnieuw verbinding moeten maken met je wifi netwerk. We hebben ook nog een topic geschreven waarin alles uitgebreid uitgelegd staat: https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/info-ik-heb-een-slechte-4g-verbinding-wat-nu-80359.

Laat je het me weten als je de stappen hebt genomen die in de linkjes staan? Mocht dit niet helpen, dan zoeken we gewoon verder tot je verbinding weer optimaal is!