beantwoord

nog steeds last van Vertraging activeren orders

• 1 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 247 x bekeken

Ik heb maandag mijn bundel veranderd van 1000MB naar onbeperkt internet, waarna ik dinsdag middag een smsje kreeg met daarin een bericht dat de bundel is geactiveerd.
In de avond van dinsdag kreeg ik een smsje dat ik 80% van mijn maandelijkse bundel heb verbruikt en of ik een extra bundel wil aanschaffen, graag zou ik willen weten welke bundel aan staat en/of waarom ik deze sms heb gekregen?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 2 augustus 2017, 08:57

Dag Cukkimonyet,

Het lijkt erop dat je Unlimited bundel nog niet actief is, wat voor een internetbundel zie je staan als je inlogt in de mijntele2 omgeving?
Als de bundel nog niet actief is in je mijntele2 omgeving dan heeft dit te maken met de storing die wij op dit moment hebben.
De nieuwste update kun je hier vinden!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge
Dag Cukkimonyet,

Het lijkt erop dat je Unlimited bundel nog niet actief is, wat voor een internetbundel zie je staan als je inlogt in de mijntele2 omgeving?
Als de bundel nog niet actief is in je mijntele2 omgeving dan heeft dit te maken met de storing die wij op dit moment hebben.
De nieuwste update kun je hier vinden!

Groetjes, Maris
Bij mij lukt het nog steeds niet om mijn simkaart te activeren. Terwijl er in de topics staat dat de storing is opgelost. Heel triest! Graag jullie hulp hiervoor. Ben al dagen de dupe van de storing en niet bereikbaar.
Vanaf 1/8 heb ik een een nieuw (verlengd) abbo. Ik wilde dit graag meteen omzetten in een andere bundel. Vanaf 1/8 was mijn abbo niet zichtbaar. De storing is nu inmiddels opgelost, zo zeggen jullie, maar mijn abbo is nog steeds niet zichtbaar. Niet in MijnTele2 en niet in de app. Van aanpassen is dus geen sprake. Jammer. Graag een reactie!
Badge
Hoi @Tubi en @DianaL,

Jullie hebben beide andere problemen, we willen jullie graag helpen maar zouden jullie wel een eigen Topic aan kunnen maken!

Groetjes, Maris
Hallo Mariska,
Bedankt voor je berichtje.
Ik ben inmiddels een eigen topic gestart, maar krijg bovenstaande reactie niet verwijderd. Excuus!
Mvg, Diana
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!