vraag

Nog steeds geen mobiel inernet

• 8 maart 2017
  • 3 reacties
  • 71 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik zit met een klacht/probleem die ik de laatste tijd al vaker voorbij heb zien komen op dit forum.
Na het verlengen van mijn abonnement kan ik wel bellen maar heb ik geen mobiel internet. Nu had ik bij een andere post op dit forum gelezen dat dit probleem vandaag verholpen zou worden. Er werd daarbij ook vermeld dat je hiervoor het toestel even opnieuw moet opstarten.

Ik heb mijn toestel meerdere opnieuw opgestart vandaag. Maar helaas nog geen resultaat.

Is er al meer bekend over wanneer deze "storing" verholpen wordt?

Het feit dat ik na een week nog geen mobiel internet heb plus het feit dat ik bijna een maand moest wachten op mijn toestel, waarvan gezegd werd dat deze op direct leverbaar was, helpt niet echt mee aan het creëren van een tevreden gevoel.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Helaas is dit probleem nog niet verholpen.
Zou je mij een privébericht willen sturen met je gegevens (naam, volledige adres incl. postcode en woonplaats, geboortedatum en klantnummer).
Deze kun je sturen door op mijn naam te klikken.
Dan zal ik je gegevens even nakijken om te zien of dit nog met de storing te maken heeft
Badge
Dit betreft een storing die bij meerdere abonnementen is opgetreden helaas. Ik zou je willen vragen om nog even geduld te hebben.
We werken hard aan een oplossing.
Badge
Dit topic zal gesloten worden, omdat er niks meer gestuurd is.