beantwoord

Nog steeds geen afschrijving en kan mijn Tele2 niet in

• 16 juli 2017
  • 5 reacties
  • 158 x bekeken

Beste medewerkers,

Ik heb al een tijdje een Tele2 abonnement, maar kan op ING nog steeds geen afschrijving vinden van Tele2.

In mijn Tele2 app staat een rekening van juni 2017 met een bedrag erachter van 34,93 met een groen vinkje. Dus het ziet er naar uit dat die is betaald, alleen ook dat bedrag kan ik niet terug vinden. Ik kan de rekening ook niet openen in mijn Tele2 app als ik er op klik. En als ik nu wil inloggen op mijn Tele2 krijg ik een foutmelding met probeer later nog eens. Deze kreeg ik gister ook. Mijn wachtwoord is goed, want als ik dit test met een verkeerd wachtwoord dan staat er netjes dat de gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt.

Kort om ik kan niets controleren of het wel goed gaat.
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 17 juli 2017, 09:40

Hi Reinvogel,

Er waren inderdaad wat problemen met het inloggen op mijntele2, dit zou ondertussen verholpen moeten zijn. Kan je ondertussen al inloggen? En wanneer ben je klant geworden bij Tele2? Wij incasseren namelijk altijd achteraf. Dus als je eerste factuur over de maand juni gaat, dan wordt deze één deze dagen geïncasseerd.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Ik vind al mijn Tele2 afschrijvingen bij ING als ik zoek op "COBA" . Dit de bank van Tele2 (Commerzbank) metr drie rekeningnummers voor verschillende diensten. Probeer dat eens.
Het lijkt erop dat MijnTele2 een storing heeft volgens verschillende meldingen op het forum.
Reputatie 4
Badge
Hi Reinvogel,

Er waren inderdaad wat problemen met het inloggen op mijntele2, dit zou ondertussen verholpen moeten zijn. Kan je ondertussen al inloggen? En wanneer ben je klant geworden bij Tele2? Wij incasseren namelijk altijd achteraf. Dus als je eerste factuur over de maand juni gaat, dan wordt deze één deze dagen geïncasseerd.

Groetjes,

Hinke
Ik kan weer inloggen en de rekening wordt inderdaad binnenkort afgeschreven.
Reputatie 4
Badge
Goed om te horen! Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic.

Groetjes,

Hinke