beantwoord

Nog steeds geen 4g simkaart ontvangen

• 26 december 2015
  • 13 reacties
  • 228 x bekeken

Hallo Tele2,

Ik kan nergens een e-mailadres van jullie vinden dus dan maar even zo. Ik heb al meerdere keren gebeld, wat vaak minimaal 15 minuten duurt voordat ik iemand aan de lijn krijg, vandaar dat ik nu liever mail, dat kan ook niet dus dan maar dit. Nu mijn probleem/vraag: Ik heb nog steeds geen 4g simkaart thuis gestuurd gekregen en wil graag snel mobiel kunnen internetten. Ik heb al twee keer gebeld en twee zou de simkaart thuis gestuurd worden. Dit is nog steeds niet gebeurd, ik snap niet hoe dit zit. Ik verhuis binnenkort en krijg een nieuw adres. Kunt u contact met mij opnemen en alsnog mijn simkaart toesturen?

Groet,
Sander
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 30 december 2015, 15:53

Hi SanderBBB,

Dank voor je berichtje. Ik zie dat de aanvraag van jouw 4G simkaart is vastgelopen in ons systeem. Dit is de reden dat de simkaart nooit is verstuurd. Ik heb jouw case met prio intern doorgezet, want het duurt inderdaad veel te lang. Sorry daarvoor 😞.

In jouw eerste berichtje geef je aan dat je binnenkort gaat verhuizen. Wanneer is dit? En waar verhuis je naartoe? Zou je het nieuwe adres willen opsturen in een privéberichtje? Wellicht moeten we het aanpassen zodat de kaart niet naar het verkeerde adres wordt gestuurd.

Fijne jaarwisseling alvast :)

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Badge +5
Tele2 doet niet aan mailen, je kunt alleen bellen of hier je vraag stellen of Facebook.

Als je hier wacht op een moderator kan dat wel een aantal werkdagen duren en met de feestdagen zeker, dus zal wel 2016 worden.
Reputatie 7
Badge +5
Heb je nu helemaal geen signaal, of ben je in de veronderstelling dat je met een (geschikt voor) 4G sim gelijk 4G hebt ?
Heb je nu helemaal geen signaal, of ben je in de veronderstelling dat je met een (geschikt voor) 4G sim gelijk 4G hebt ?

Ik heb een mobiel die met 4g kan werken en ik heb me laten vertellen dat je een nieuwe simkaart nodig hebt (en moet activeren) om daadwerkelijk gebruik te kunnen maken van 4g.
Reputatie 7
Badge +5
Als je abbo van voor 12-11-'15 is moet je eerst omgezet worden naar 4G, dan pas heb je iets aan die 4G sim.
Je krijgt bericht als je overgezet word, dan pas is 4G voor jou beschikbaar.
Als je abbo van voor 12-11-'15 is moet je eerst omgezet worden naar 4G, dan pas heb je iets aan die 4G sim.
Je krijgt bericht als je overgezet word, dan pas is 4G voor jou beschikbaar.

M'n abbo is van februari 2015, dat bericht dat m'n abbo overgezet zou worden heb ik gehad, de 4g sim heb ik helaas nooit mogen ontvangen.
Reputatie 7
Badge +5
Aha, dat was even niet duidelijk (overgekomen)
Bestel er 1 on-line, kost je eerst €15 maar krijg je terug voor je 1e 4G sim.
https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-bestellen/
Aha, dat was even niet duidelijk (overgekomen)
Bestel er 1 on-line, kost je eerst €15 maar krijg je terug voor je 1e 4G sim.
https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-bestellen/

Ik krijg de melding:

''Jouw account is onlangs overgegaan naar ons nieuwe systeem. Daardoor kun je niet via dit formulier een nieuwe simkaart aanvragen. Wel kun je dit via Mijn Tele2. Log in op mijn.tele2.nl en vraag daar een nieuwe simkaart aan onder "producten en instellingen"

Het is zolang geleden dat ik mijntele2 gebruikt heb dat ik de gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet. In mijn e-mail vind ik een gebruikersnaam en wachtwoord van tele2 maar die werken niet.
Reputatie 2
Badge +2
Hi SanderBBB!

Bedankt voor je berichtje op ons forum. Het klopt dat onze reactie soms kan uitblijven, maar Bas2577 kan ook een beetje overdrijven ;)
Als je hier wacht op een moderator kan dat wel een aantal werkdagen duren en met de feestdagen zeker, dus zal wel 2016 worden.

Aan de melding te zien, lijkt het alsof je al bent overgezet naar ons 4G-netwerk. Toch zou ik dit voor de zekerheid willen controleren voor je. Zou je ajb een privéberichtje willen sturen met jouw NAW (Naam, Adres, Woonplaats), geboortedatum en klantnummer? Je stuurt een privéberichtje door op mijn naam/avatar te klikken en vervolgens op de paarse knop met 'Bericht'. Je kan ook een privéberichtje versturen door te klikken op deze link.

Heb je trouwens onze toestelhulp al geraadpleegd? Kan het zijn dat jouw telefoon niet op de juiste manier staat ingesteld voor 4G? Laat het me weten!

Groet, Ciana
Reputatie 7
Badge +5
Het klopt dat onze reactie soms kan uitblijven, maar Bas2577 kan ook een beetje overdrijven ;)
Nee Ciana, je word geholpen op volgorde van binnenkomst word geroepen als een klant "ongeduldig" word.
Er staan nogal wat topics open van een week of langer, volgende week is het 2016 en in dit tempo zou SanderBBB ergens week 2 een reactie mogen verwachten 😉
Wanneer je bent overgezet op de nieuwe systemen, is een SIM wissel gewoon gratis via MijnTele2. De regeling die bombarie noemt (eerste simkaart wissel niet in rekening) is mij (nog?) niet bekend.
Ik zou zeggen handel dit gewoon even af met Sander en zet de discussie voort in de huiskamer.Ciana is er al druk mee bezig lees ik. Waarschijnlijk zal de 4G kaart dit jaar nog wel bij Sander in de brievenbus liggen dan.
Reputatie 7
Badge +5
De regeling die bombarie noemt (eerste simkaart wissel niet in rekening) is mij (nog?) niet bekend.
Als je geen geschikte sim hebt geven de moderators advies om deze sim zelf on-line te bestellen, deze te betalen en een vergoedingsformulier invullen want deze zou eenmalig en gratis zijn.

Discussie over een niet functionerende klantenservice en de MijnTele2 omgeving lijkt me iets teveel van het goede.
Reputatie 2
Badge +2
Hi SanderBBB,

Dank voor je berichtje. Ik zie dat de aanvraag van jouw 4G simkaart is vastgelopen in ons systeem. Dit is de reden dat de simkaart nooit is verstuurd. Ik heb jouw case met prio intern doorgezet, want het duurt inderdaad veel te lang. Sorry daarvoor 😞.

In jouw eerste berichtje geef je aan dat je binnenkort gaat verhuizen. Wanneer is dit? En waar verhuis je naartoe? Zou je het nieuwe adres willen opsturen in een privéberichtje? Wellicht moeten we het aanpassen zodat de kaart niet naar het verkeerde adres wordt gestuurd.

Fijne jaarwisseling alvast :)

Groet, Ciana