beantwoord

Nog steeds geen 4G

• 30 mei 2016
  • 3 reacties
  • 90 x bekeken

Goedenavond,

Sinds een jaar ben ik klant bij jullie. Eerst met een sim-only abonnement nu met een abonnement van 24 maanden. Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe abonnement bij de mediamarkt afgesloten. De ingangsdatum was 28-05-2016, de meneer van de mediamarkt gaf aan dat 4G automatisch wordt geregeld. Zaterdag nog geen 4G, dacht van laat ik de klantenservice bellen zij kunnen mij vast helpen, leuke spontane jonge man aan de lijn gehad. Alles staat goed in het systeem, de computer zet u automatisch over naar 4G, mocht dit maandag nog niet geregeld zijn dan adviseer ik u om ons nogmaals te bellen. Ik dacht dit gaat goed komen, helaas maandag nog geen 4G. Heb er nog maar een belletje aan gewaagd, weer een spontane jonge man aan de lijn gehad, alleen deze kwam met een heel ander verhaal. Nee meneer wij kunnen niet zeggen wanneer u 4G heeft, dit gaat allemaal automatisch. Nu heb ik dus een nieuwe abonnement, nieuwe telefoon alleen nog geen 4G. Graag zie ik dat ik binnen aanzienbare tijd gebruik kan maken voor hetgeen waar ik voor betaal. Jullie kunnen mij niet wijsmaken dat een computer beslist wanneer iemand wordt overgezet. Ik ben altijd heel tevreden over Tele2 geweest maar begin nu echt te twijfelen over jullie. Ik hoop dat jullie mij snel blij kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

E de Boer
icon

Beste antwoord door Cypher 30 mei 2016, 18:26

Ik zal het je nog sterker vertellen, een of andere robot regelt dat (dat is gewoon een computer hoor)
Het omzetten naar 4G.
Dan moet je aan bepaalde criteria voldoen voordat dat gebeurt, zoals een 4G geschikt toestel en SIM.
Wat voor abo je voorheen had, of dat je een nieuwe klant bent etc etc.

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat de robot mij wel mag, heb sinds 10 minuten 4G. Weet niet of het belletje invloed heeft gehad. Ik heb in iedergeval nu 4G. Bedankt Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik zal het je nog sterker vertellen, een of andere robot regelt dat (dat is gewoon een computer hoor)
Het omzetten naar 4G.
Dan moet je aan bepaalde criteria voldoen voordat dat gebeurt, zoals een 4G geschikt toestel en SIM.
Wat voor abo je voorheen had, of dat je een nieuwe klant bent etc etc.

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat de robot mij wel mag, heb sinds 10 minuten 4G. Weet niet of het belletje invloed heeft gehad. Ik heb in iedergeval nu 4G. Bedankt Tele2.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Nicelmar,

Fijn dat je inmiddels gebruik kunt maken van ons snelle 4G-netwerk 🙂 Veel plezier ermee!

Groetjes,
Rick

@Cypher: Bedankt voor jouw duidelijke uitleg!