beantwoord

Nog steeds geen 4G

• 22 februari 2016
  • 11 reacties
  • 443 x bekeken

Ik heb nog steeds geen 4G duurt wel erg lang.
Al een paar keer met de klantenservice gebeld ze zeggen dat de robot me al een paar keer heeft proberen over te zetten en niet is gelukt.
Vrienden van mij zijn allemaal al over gezet.
Ik heb verleden week al een nieuwe simkaart besteld (oude kaart was niet geschikt voor 4G)
Kunnen jullie meer info geven of me helpen dat ik ook zo snel mogelijk 4G internet heb.

B.V.D.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 februari 2016, 10:40

Hoi Happychico,
Goed dat je naar het Tele2 forum bent gekomen! Er zijn een aantal eisen waaraan je moet voldoen om te worden overgezet. Je moet een toestel hebben die op ons 4G netwerk kan. Niet elk toestel kan namelijk op het 4G netwerk. Ook wordt er gekeken of er in jouw woonplaats een goede 4G dekking is.
En daarnaast wordt iedereen automatisch en willekeurig omgezet door een robot. Hierdoor kan ik niet zeggen wanneer je 4G hebt. Sorry!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 4
Badge
Je zult helaas geen hulp kunnen krijgen.

Vier maand geleden werd mij al beloofd dat ik het binnen een week zou krijgen en ik heb nog steeds niets.

Steeds weer wordt er gezegd dat "er niks aan gedaan kan worden, het is willekeurig".
Inderdaad het wordt mij ook steeds beloofd
Reputatie 4
Badge
Ik heb hierover ook al een klacht gestuurd.
Zou binnen 10 dagen antwoord krijgen, inmiddels is het al 20 dagen geleden en heb ik niets gehoord.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Happychico,
Goed dat je naar het Tele2 forum bent gekomen! Er zijn een aantal eisen waaraan je moet voldoen om te worden overgezet. Je moet een toestel hebben die op ons 4G netwerk kan. Niet elk toestel kan namelijk op het 4G netwerk. Ook wordt er gekeken of er in jouw woonplaats een goede 4G dekking is.
En daarnaast wordt iedereen automatisch en willekeurig omgezet door een robot. Hierdoor kan ik niet zeggen wanneer je 4G hebt. Sorry!
Groetjes Kiko
Ik vind die 4g absoluut, klooten heb 1 streepje bereik en meeste plekken geen bereid dus zet ik 3g maar gewoon aan Heb van alles geprobeerd, andere mobiele instellingen, op verschillende locaties. Heb een nieuw totaal 4g abbo afgesloten en mijn locatie ge checked of het 4g ready was en ja dat horen we te ontvangen. Maar ik krijg t niet op mn nieuwe s6 edge abbo voor elkaar wat n bagger als ik dit had geweete had ik never nooit by tele 2 afgeslooten.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mkb122,
Je hebt al een eigen topic geopend waarop ik gereageerd heb. Hier ben je zelf alleen niet teruggekomen. Zullen we het gesprek daar voortzetten.
Groetjes Kiko
Reputatie 2
Ik ben zelfs op een spoedlijst gezet geworden en heb ook nog steeds geen 4G. En er is werkelijk niemand binnen tele 2 die mij verder kan helpen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jeffreysouren,
Zou je misschien je eigen topic willen starten? 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 2
Wat is het verschil?
Reputatie 5
Badge +4
Dit topic is gestart door iemand anders en als ik jou verder moet helpen, heb ik een nieuw topic van je nodig. 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 2
Ik heb een eigen topic geopend maar dan reageert opeens niemand meer....