beantwoord

Nog steeds facturen binnen krijgen

  • 26 januari 2019
  • 3 reacties
  • 135 x bekeken

Ik krijg nog steeds facturen binnen. ik heb vorig jaar september als het goed is mijn abbonement stop gezet, ben overgegaan naar simpel met nummer behoud. ik denk dat daar ergens iets mis is gegaan

Factuur geweigerd. hoop snel op hulp groet
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 28 januari 2019, 19:21

Ik heb geen andere diensten van Tele2. ik neem aan dat mijn naam en 06 nummer moet voldoen. ik heb verder geen gegevens meer.

Dat is inderdaad genoeg, ik heb je gegevens kunnen vinden :)

Simpel heeft je nummer per 27 december overgenomen. Tot die tijd is je abonnement bij ons actief geweest. Omdat wij achteraf factureren betekent dit dat de factuur die we net hebben afgeschreven gaat over de periode 1 december - 27 december.

Die klopt voor zover ik kan zien. Je kan het zelf ook nog eens nakijken op MijnTele2. We hebben nu nog niet de terugboeking verwerkt maar zodra dat gebeurt kan je ook via MijnTele2 betalen.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Zijn die facturen ook daadwerkelijk voor een mobiel abonnement of heb je nog meer diensten van Tele2?
Zet je klantgegevens in je forum profiel, zodat een Tele2 moderator meteen je gegevens erbij kan zoeken zodra je topic wordt behandeld.
Zijn die facturen ook daadwerkelijk voor een mobiel abonnement of heb je nog meer diensten van Tele2?
Zet je klantgegevens in je forum profiel, zodat een Tele2 moderator meteen je gegevens erbij kan zoeken zodra je topic wordt behandeld.


Ik heb geen andere diensten van Tele2. ik neem aan dat mijn naam en 06 nummer moet voldoen. ik heb verder geen gegevens meer.
Reputatie 6
Badge
Ik heb geen andere diensten van Tele2. ik neem aan dat mijn naam en 06 nummer moet voldoen. ik heb verder geen gegevens meer.

Dat is inderdaad genoeg, ik heb je gegevens kunnen vinden :)

Simpel heeft je nummer per 27 december overgenomen. Tot die tijd is je abonnement bij ons actief geweest. Omdat wij achteraf factureren betekent dit dat de factuur die we net hebben afgeschreven gaat over de periode 1 december - 27 december.

Die klopt voor zover ik kan zien. Je kan het zelf ook nog eens nakijken op MijnTele2. We hebben nu nog niet de terugboeking verwerkt maar zodra dat gebeurt kan je ook via MijnTele2 betalen.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!