beantwoord

Nog steeds afgesloten na het betalen van openstaande facturen

• 23 december 2015
  • 7 reacties
  • 258 x bekeken

Als ik een nummer probeer te bellen krijg ik te horen: deze oproep is niet toegestaan bel voor meer informatie klantenservice.

Ook kan ik al een week niet meer mobiel internetten.

Ik heb tele2 klanten service gebeld en daaruit bleek dat 2 facturen niet waren betaald, er werd me verteld dat zodra de facturen betaald waren de blokkade opgeheven zou worden.... Ik heb de facturen dus onmiddelijk betaald alleen lijkt de blokkade nog steeds erop te zitten... waarom duurd dit zo lang? de facturen zijn al een week geleden betaald en de finkjes in mijn factuur overzicht zijn allemaal groen...

Groeten,
Jorrit
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 7 januari 2016, 21:48

Hoi Jorrith,

Sorry voor de late reactie. Het is bijzonder druk sinds de feestdagen. :(

Ik zie een aantal gegevens in het systeem staan. Om onze klanten 4G te kunnen bieden, moesten we jullie verhuizen naar ons nieuwe "4G systeem". Ik lees in de notities dat jij nog een oude factuur had in het "3G systeem" die bij het incassobureau lag. Je was hier niet van op de hoogte (geen post ontvangen) door een adreswijziging. Je zou dit bedrag betalen en de factuur daaropvolgend aan ons betalen. Dit was de reden dat je op 20 december 2015 nog geen gebruik kon maken van jouw diensten.

Ik zie ook staan dat we op 4 januari 2016 om 08:05 een SMS'je verstuurd, omdat de afschrijving van factuur NL1506423297 was mislukt. Met daarbij het verzoek om het via iDeal te betalen om te voorkomen dat je wordt afgesloten. Heb je deze betaling inmiddels gedaan? Zo ja, wanneer en op welke wijze?

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hi Jorrith!

Vervelend dat je bent afgesloten. Voordat ik inhoudelijk kan reageren, zou ik graag even de communicatie willen inzien en de betaling traceren. Zou je ajb een privéberichtje willen sturen met jouw NAW (Naam, Adres, Woonplaats), geboortedatum en klantnummer? Je stuurt een privéberichtje door op mijn naam/avatar te klikken en vervolgens op de paarse knop met 'Bericht'. Je kan ook een privéberichtje versturen door te klikken op deze link.

Groet, Ciana
Hi Jorrith!

Vervelend dat je bent afgesloten. Voordat ik inhoudelijk kan reageren, zou ik graag even de communicatie willen inzien en de betaling traceren. Zou je ajb een privéberichtje willen sturen met jouw NAW (Naam, Adres, Woonplaats), geboortedatum en klantnummer? Je stuurt een privéberichtje door op mijn naam/avatar te klikken en vervolgens op de paarse knop met 'Bericht'. Je kan ook een privéberichtje versturen door te klikken op deze link.

Groet, Ciana

Ik heb een aantal dagen geleden een prive bericht gestuurd... wordt hier ook nog op geantwoord? Ik ben inmiddels al meer dan 2 weken afgesloten...zucht
Ik heb hetzelfde. Ik ben inmiddels al 3 weken afgesloten, terwijl de rekening al op de eerste afsluitdag betaald is. Ik heb wel 100 x gebeld. Schandalig hoe hier mee omgegaan word.
Reputatie 5
Badge +3
Hi Jorrith!

Groet, Ciana

Ik heb een aantal dagen geleden een prive bericht gestuurd... wordt hier ook nog op geantwoord? Ik ben inmiddels al meer dan 2 weken afgesloten...zucht

Tele2 heeft de regel dat er alleen wordt gereageerd op privé berichten als erom gevraagd wordt.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb hetzelfde. Ik ben inmiddels al 3 weken afgesloten, terwijl de rekening al op de eerste afsluitdag betaald is. Ik heb wel 100 x gebeld. Schandalig hoe hier mee omgegaan word.
Je kan het beste een nieuw topic aanmaken, dan gaan de klachten niet door elkaar lopen.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Jorrith,

Ik zie een aantal gegevens in het systeem staan. Om onze klanten 4G te kunnen bieden, moesten we jullie verhuizen naar ons nieuwe "4G systeem". Ik lees in de notities dat jij nog een oude factuur had in het "3G systeem" die bij het incassobureau lag. Je was hier niet van op de hoogte (geen post ontvangen) door een adreswijziging. Je zou dit bedrag betalen en de factuur daaropvolgend aan ons betalen. Dit was de reden dat je op 20 december 2015 nog geen gebruik kon maken van jouw diensten.

Ik zie ook staan dat we op 4 januari 2016 om 08:05 een SMS'je verstuurd, omdat de afschrijving van factuur NL1506423297 was mislukt. Met daarbij het verzoek om het via iDeal te betalen om te voorkomen dat je wordt afgesloten. Heb je deze betaling inmiddels gedaan? Zo ja, wanneer en op welke wijze?

Groet, Ciana
Hoi Jorrith,

Groet, Ciana

Hallo Ciana,

Ik will deze heel graag betalen maar als ik op de link klik komt er te staan "geen facturen beschikbaar"...... Hoe lossen we dit op? Ik heb meer dan voldoende geld op mijn rekening staan dus daar kan het niet aan liggen dat de automatische incasso's niet doorkomen.... ik wil heel graag betalen maar wel voor een dienst waar ik gebruik van kan maken... nu zit ik al 3 week zonder abonnement

Gr,
Jorrit