beantwoord

nog steeds 29 euro voor unlimited

Het is inmiddels al een paar weken geleden dat ik ben overgestapt naar unlimited data, maar er staat op MijnTele2 nog steeds dat ik 29 euro moet betalen ipv 25 euro. Er zou een oplossing komen maar ik heb niets meer gehoord van jullie. Ook de links hier op het forum kan ik niet openen.

mvg, Samet

icon Beste antwoord door Frenk van Tele2 15 juni 2017, 12:33

De update is er, mijn optimisme blijkt gegrond 🙂

De onjuiste bedragen voor de unlimited abonnementen zijn door middel van een credit gecorrigeerd. Dat houdt in dat het bedrag op de factuur afwijkt van het bedrag dat eind deze maand afgeschreven wordt.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hoi Samet! Het laatste wat ik over de situatie gehoord heb is dat dit opgelost is (dit was 18 mei al). Ik zou verwachten dat de prijs die jij nu in MijnTele2 ziet het niet op je factuur gaat halen maar verwarrend is het wel.

Ik ga proberen of ik meer informatie kan krijgen over de manier waarop dit is opgelost, daarmee zou ik zou ik ook jouw zorgen aan moeten kunnen spreken 🙂 Je hoort nog van me!
Mmhhhh
Ik heb dit ook maar er wordt niet echt iets aan gedaan
Kan dit voor mij ook uitgezocht worden
Reputatie 5
Badge
@jwnotorious

Het antwoord dat voor Samet geldt zal ook voor jou gelden, je kan je op dit topic abonneren om per mail op de hoogte gebracht te worden als er weer een nieuwe reactie is 🙂
Thx Frenk, de factuur is er al en ja hoor 29 euro
Ik heb een ander probleem. Ik betaal 29 euro voor unlimited terwijl iedereen 25 euro betaalt. In totaal betaal ik dus 45 ipv 41 euro
Reputatie 5
Badge
Check en dubbelcheck. Dat lijkt weinig goeds te voorspellen maar als ik niet optimistisch ben, wie dan wel 😉

Helaas kan ik op dit moment nog niks vertellen over de situatie, het wordt nog uitgezocht. Ik zal meteen een update plaatsen zodra ik meer weet!
@Frenk van Tele2 thx
Reputatie 5
Badge
De update is er, mijn optimisme blijkt gegrond 🙂

De onjuiste bedragen voor de unlimited abonnementen zijn door middel van een credit gecorrigeerd. Dat houdt in dat het bedrag op de factuur afwijkt van het bedrag dat eind deze maand afgeschreven wordt.
@Frenk van Tele2 waar kan ik de creditnota zien?
Reputatie 6
Badge +1
Er zijn ook restricties op het afsluiten van een nieuw of verlenging bij een Unlimited abonnement. Dat kan niet in combinatie met een 100min bel/SMS abonnement van €2 per maand.
https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/sim-only/?data=onbeperkt&voice=onbeperkt&binding=24

Geldt ook voor dealers, wederverkopers en webshops....
Reputatie 5
Badge
@jwnotorious die is niet zichtbaar (ook niet voor mij en mijn collega's), de creditatie zal via een van de achterliggende systemen ingebracht zijn. Er wordt volgens mij nog gesproken over de manier waarop dit duidelijk gemaakt zal worden.
@Frenk van Tele2
Dat is toch raar, je zegt dat het is gecorrigeerd en ik kan dit nergens zien
Dan is het toch niet gecorrigeerd voor mij. Graag een concrete oplossing waar ik iets mee kan en niet iets vaag over "achterliggende systemen".
Ik kan daar helemaal niets mee
Reputatie 5
Badge
@jwnotorious Sorry, je zal het hier voorlopig mee moeten doen. Alles is goed gecheckt voor we dit statement naar buiten hebben gebracht dus je mag erop vertrouwen dat het in orde komt (doe ik ook :)).
@Frenk van Tele2
Zo werkt het niet. Tele2 maakt fout en ik moet maar afwachten hoe de achterliggende systemen dit gaan oplossen zonder zichtbare opvolging richting de klant.
Het is zelfs zo dat als de klant dit zelf wilt corrigeren door foute rekening te storneren en de juiste bedrag zelf over te maken hij zelfs wordt afgesloten omdat dit achterliggende (of achterlijk) systeem niet corrigeert.
Ik verwacht en eis van tele2 een transparantie oplossing met een heldere communicatie naar zijn klanten omtrent herstel. Dit kan niet in de vorm van excuus als in de trant van "achterliggende"systemen.
Ik ben van voornemen om maar ook een draadje in het forum van Tros Radar te maken met een verwijziging naar dit drama en ook een verwijzing naar het 3g/4g drama in het buitenland van Tele2

Tele2 komop, jullie verkopen communicatie, communiceer dan helder met de klanten waar jullie notabene van vreten. Dit is echt geen service.
Reputatie 5
Badge
jwnotorious schreef:

communiceer dan helder

Frenk van Tele2 schreef:

@Frenk van Tele2
De factuur wijkt af en ik betaal 4 euro meer
Wat bedoel je nu met je antwoord?
Reputatie 5
Badge
Aanvullende update: Iedereen die hierdoor getroffen is ontvangt nog een mail met meer uitleg, deze zal je uiterlijk 19 juni ontvangen.
@Frenk van Tele2
Dank ik wacht de mail af