vraag

nog geen geld terug van Redeem

• 14 januari 2020
  • 2 reacties
  • 81 x bekeken

In december I iPhone volgens afspraak naar Redeem gestuurd, snel reactie dat deze goed ontvangen was, ook snel reactie dat berekende bedrag gestort zou worden binnen 4 dagen.

Na 3 weken nog geen geld gezien. Gereageerd op hun berichtjes en gemaild. Zonder enige reactie. Op dit forum lees ik meerdere berichten hierover. Hoe kan het dat Tele2 nog steeds met dit bedrijf samenwerkt en de kanttekeningen (die tele2 naar ik lees inmiddels echt wel kent) niet deelt. Als ik dit van tevoren had geweten had ik niet voor deze weg gekozen.

Als ik mijn geld niet binnen afzienbare tijd krijg is Kassa de volgende die ik aanschrijf

2 reacties

Zelfde ervaring hier. Ik ga Kassa schrijven. Powned is ook een optie.

Ook zelfde ervaring..

Begin december mijn telefoon opgestuurd, waar ik volgens jullie website ongeveer 160 euro voor zou moeten krijgen. Enkele dagen na het versturen van mijn telefoon een SMS ontvangen van Redeem dat ik er slechts een paar tientjes voor zou krijgen.

Omdat ik op geen enkele manier contact kon krijgen om te achterhalen waarom dit bedrag zo laag was, heb ik maar terug gesmst dat ik de telefoon terug wil.

En tada, anderhalve maand verder, geen geld en geen telefoon.

Dynafix, Redeem en Tele2 geven niet thuis..

Ik begrijp niet dat jullie forum al maanden vol staat met klanten die worden opgelicht mede dankzij jullie dat jullie niet op z’n minste de verwijzing naar Redeem van jullie website afhalen!

Ook ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie.

Susan

Reageer