beantwoord

Nog geen bevestigingsmail van een bestelling

• 5 juli 2019
  • 8 reacties
  • 357 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Ik heb paar dagen terug een abonnement met een Mate 20 Pro geplaatst, maar ik heb tot heden nog geen bevestigingsmail binnen. We hebben eerder al telefonisch contact opgenomen met jullie, maar we zouden geduld moeten hebben, want er is/was e.e.a. storing. Maar tot heden hebben we nog steeds geen bericht gehad. Wat is de stavaza op dit moment ?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 17 juli 2019, 10:55

Na onderzoek kunnen we de order niet vinden en kunnen ook niet achterhalen of de order daadwerkelijk is geplaatst.
Bestelling kan eventueel opnieuw worden gedaan.

Topic wordt hierbij gesloten.

Met vriendelijke groet,
Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Stavaza = stand van zaken?
Lijkt wel steno ;o)
Stavaza = stand van zaken?
Lijkt wel steno ;o)

https://www.encyclo.nl/begrip/stavaza
Reputatie 4
Badge
Door een verstoring in een van onze systemen hebben de orders helaas vertraging opgelopen. We werken hard aan een oplossing.
Wij zullen dit probleem voor je oplossen, je hoeft hier zelf niks voor te doen. Onze excuses voor het ongemak!

Ik vraag je nog even om geduld.

Groet Petra
Dag Petra, zolang dit echt opgelost gaat worden door Tele2, hebben we wel geduld hiervoor. Als we maar niet na weken wachten alleen te horen gaan krijgen dat de bestelling niet doorgaat of helemaal geannuleerd is, want we willen de Mate 20 Pro dolgraag hebben i.c.m. de cash back.
Reputatie 4
Badge
Dat is zeker een leuke actie van Huawei. We hebben nu een melding ontvangen dat alle getroffen orders zijn doorgevoerd.
Heb ook jij inmiddels ook een bevestiging ontvangen van je order?

Ik hoor graag van je.
Groet Petra
Dag Petra, nee, ik heb nog steeds niks ontvangen.
Reputatie 4
Badge
Dan ga ik graag op onderzoek voor je uit. Kun je me een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
Je volledige naam, adres, geboortedatum, e-mailadres en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Daarnaast wat je hebt besteld en wanneer. Heb je de bestelling gedaan via onze website en heb je ook een bestelnummer?
Ging het om een nieuw abonnement of verlenging en is er eventueel een aanbetaling gedaan?

Alvast bedankt.
Reputatie 4
Badge
Na onderzoek kunnen we de order niet vinden en kunnen ook niet achterhalen of de order daadwerkelijk is geplaatst.
Bestelling kan eventueel opnieuw worden gedaan.

Topic wordt hierbij gesloten.

Met vriendelijke groet,
Petra