beantwoord

Nieuwe telnr aanvragen

• 1 januari 2018
  • 20 reacties
  • 235 x bekeken

Hoi,

Kan ik via hier(dus vandaag) nieuwe telnr aanvragen?

Groetjes Natalija
icon

Beste antwoord door eric 1 januari 2018, 16:31

Dus wil niet via hier? Jammer.

Er is een policy dat je dit maar 1 x per 3 maanden kunt doen. Aangezien jij een maand geleden ook al een nieuw nummer had aangevraagd en gekregen moet je dus nog 2 maanden wachten met een nieuwe aanvraag.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Reputatie 7
Badge
Hallo Natalja

Gelukkig Nieuwjaar

Nieuw nr aanvragen kun je via onderstaande link.

https://www.tele2.nl/klantenservice/nieuw-telefoonnummer-aanvragen/
Bedankt Esther,hetzelfde. Is gelukkig geen overlast. Ik wil gewoon nieuw telnr aanvragen.
Het is Natalija
Kan dat via u vandaag? Dat vannacht de nieuwe telnr ingaat? Bedankt.
Reputatie 7
Badge
Kan dat via u vandaag? Dat vannacht de nieuwe telnr ingaat? Bedankt.

Ook zonder dat je overlast ervaart kun je nieuw nr aanvragen maar dat gaat vandaag waarschijnlijk niet lukken.
1 Januari hé.

Lees in de link die ik stuurde hoe en waar je nummer kunt aanvragen
Ik heb gelezen maar bellen en idd morgen pas. Via assistent wil niet.
Reputatie 7
Badge +4

Er is een policy dat je dit maar 1 x per 3 maanden kunt doen. Aangezien jij een maand geleden ook al een nieuw nummer had aangevraagd en gekregen moet je dus nog 2 maanden wachten met een nieuwe aanvraag.
Eric,wil je niet mee bemoeien aub? Dit is voor tele 2 medewerkers en niet voor jou.
Eric,volgens mij had je ook een x gevraagd waarom ik new telnr wilde tijdje terug en heb maar niet gereageerd. Ik vraag dat aan tele 2 medewerkers en niet aan jou en reden hoef je ook niet te weten.
Reputatie 7
Badge
Eric,volgens mij had je ook een x gevraagd waarom ik new telnr wilde tijdje terug en heb maar niet gereageerd. Ik vraag dat aan tele 2 medewerkers en niet aan jou en reden hoef je ook niet te weten.

Hallo Bosniangirl

Ik heb je een link gestuurd klik erop want
daari kun je ook lezen dat een nieuw nummer maar 1x per 3 maanden aangevraagd mag worden.
Je stelt je vraag hier op het klantenforum en dus kun je van medeklanten antwoorden verwachten.
Het antwoord is gegeven door Eric en mij
Wacht op een moderator als je dat wilt.
Maar ze hoeven niet de reden te weten en te bemoeien. Ik vraag aan tele 2 medewerkers.
Ik bel morgen. Deze topic mag gerust gesloten worden.
Reputatie 7
Badge +4
Eric,wil je niet mee bemoeien aub? Dit is voor tele 2 medewerkers en niet voor jou.

Eh.. Sorry? Je zet je vraag op het klantenforum van Tele2, dan krijg je reacties van klanten.
https://forum.tele2.nl/over-het-forum-327/huisregels-tele2-forum-49669

De bedoeling van dit forum is dus dat je hier vragen kwijt kunt waar andere leden dan je mee kunnen helpen. Het verwijzen naar publieke informatie, het aangeven wat de limieten zijn van het aantal keren dat je nummerwijziging kunt aanvragen etc.

Als je dat niet wilt moet je gewoon de klantenservice bellen. Dan heb je een 1:1 gesprek.
Dat mag zo zijn maar dan hoef jij geen reden te weten waarom
Reputatie 7
Badge
Dat mag zo zijn maar dan hoef jij geen reden te weten waarom

We geven alleen de reden waarom het NIET kan nu.
Fijne dag verder doei
Jullie werken niet bij Tele 2
Reputatie 7
Badge
Jullie werken niet bij Tele 2

Klantenservice tel.020-754 4444
Reputatie 4
Badge
Hi Bosniangirl,

Het juiste antwoord is al gegeven zie ik, een nieuw nummer aanvragen kan 1 keer in de 3 maanden. Een reden hoef je inderdaad niet te delen, maar ik zou je willen vragen om (sowieso ten alle tijden) vriendelijk te blijven tegen elkaar :)

Ondanks dat eric en Estherunlimited niet werken bij Tele2, zijn wij heel blij met ze aangezien zij veel kennis hebben over onze producten en diensten en dit graag delen met andere klanten.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic.

Groetjes,

Hinke