vraag

Nieuwe telefoon / nieuwe simkaart

1. Ik heb zojuist een nieuwe telefoon met abonnement besteld. Wordt die standaard geleverd met een nieuwe simkaart? Mijn simkaart ben ik afgelopen weekend namelijk kwijtgeraakt en heb ik laten blokkeren.

2. Het toestel dat ik heb besteld is momenteel niet leverbaar. Kan iemand me vertellen hoe lang dat kan duren?

4 Reacties

Badge
Welkom op ons Forum!

1. We sturen een nieuwe simkaart op als je nieuwe telefoon een ander formaat simkaart nodig heeft.
Welke telefoon had je en welke heb je nu besteld?
2. Wij kunnen de verwachte levertijd voor je opzoeken als je ons verteld welke toestel je hebt uitgekozen. (kleur en geheugen)

Groetjes, Maris
Dank!

Ik had een Microsoft Lumia 640 LTE, en nu heb ik een grijze General Mobile Android One GM6 32GB besteld.
Maris van Tele2 schreef:

Welkom op ons Forum!

1. We sturen een nieuwe simkaart op als je nieuwe telefoon een ander formaat simkaart nodig heeft.
Welke telefoon had je en welke heb je nu besteld?
2. Wij kunnen de verwachte levertijd voor je opzoeken als je ons verteld welke toestel je hebt uitgekozen. (kleur en geheugen)

Groetjes, Maris

Ik had een Microsoft Lumia 640 LTE, en nu heb ik een grijze General Mobile Android One GM6 32GB besteld.

Weet je al meer?
@Maris van Tele2

Hallo?

Ik had graag even de klantenservice gebeld, maar ja, ik heb dus geen telefoon...

Reageer