beantwoord

Nieuwe telefoon mogelijk voor Mobiel abonnement die nog loopt?

• 26 maart 2017
  • 14 reacties
  • 228 x bekeken

Hallo, ik krijg net via de mail bericht van Apple dat er een Special rode uitvoering van de Iphone 7 uitgebracht gaat worden. Ik vroeg mij af of ik mijn lopende mobiele abonemment kan aanpassen en in plaats van mijn telefoon nu, de rode uitvoering van de Iphone 7 kan krijgen. Wanneer deze aangeboden zal worden door Tele2
icon

Beste antwoord door eric 27 maart 2017, 08:49

Gevonden! Bij belsimpel.nl kun je deze telefoon in combinatie met een Tele2 abonnement aanschaffen.
https://www.belsimpel.nl/apple/apple-iphone-7-128gb-red/abonnement#aanb_40381_35481
Ze zijn alleen (nog) niet op voorraad bij Belsimpel.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Hallo Joost

Deze rode telefoon wordt niet aangeboden i.c.m. abonnementen. Bovendien kun je je huidige mobiele abonnement niet wijzigen met welke andere telefoon dan ook. Dat kan pas bij verlenging, en dat kan 4 maanden voor de einddatum van je contract.
Reputatie 7
Badge +4
Het is een telefoon "voor het goede doel". Apple draagt dus een deel van de opbrengst af aan HV/Aids programma's. Er wordt een beperkte oplage gemaakt en Je kunt deze dus alleen rechtstreeks bij Apple aanschaffen.
Bedankt voir de aanvulling Eric, maar dat weet Joost hoogstwaarschijnlijk al want hij had er een mail over ontvangen net als ik en jij
Reputatie 7
Badge +4
Nee, ik heb er geen mail over gekregen, maar dat heb ik op de Apple site gevonden.
Ok maar Joost kreeg de mail wel, dus hij is op de hoogte en dat schreef hij ook.
Bedankt allen voor de reacties, ik weet genoeg en kan hier verder mee!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan Joost, sorry als ik misschien teveel informatie aan je gaf.
Is nog niet zeker hoor las ik. Maybe komt uit als gewoon. Is nog niet zeker.
Ik lees net dat Kpn de rode Iphone 7 plus wel doet? Ik krijg donderdag Iphone 7 plus(cant wait).
De rode?
De rode?

Nee,rode wil ik niet. Ik neem weer silver(witte).
Ok dit topic gaat over de Rode de special edition van Apple, De rode is niet verkrijgbaar hier.
Reputatie 7
Badge +4
Gevonden! Bij belsimpel.nl kun je deze telefoon in combinatie met een Tele2 abonnement aanschaffen.
https://www.belsimpel.nl/apple/apple-iphone-7-128gb-red/abonnement#aanb_40381_35481
Ze zijn alleen (nog) niet op voorraad bij Belsimpel.
Reputatie 4
Badge
Hoi Joost1276,

Fijn dat je bent geholpen door de informatie! Bedankt aan alle reacties en tips 🙂!

Aangezien Joost1276 heeft aangegeven geen vragen meer te hebben sluit ik dit topic.

Mark