beantwoord

nieuwe telefoon bij verlengen

• 30 december 2015
  • 10 reacties
  • 388 x bekeken

Reputatie 1
zoek ik hier nu niet goed?
weinig smartphone`s waaruit je ken kiezen ?
ik zoek trouwens geen toestel van 600/700 euro met een formaat waar je geen kant mee op kunt als man zijnde (waar laat je hem?)
icon

Beste antwoord door eric 30 december 2015, 22:07

Je kan bij de grote (e) retailers ook verlengingen met Tele2 abonnement bestellen hoor, dus media markt, belsimpel.nl, studentmobiel.nl of gsmweb.nl
De keus aan toestellen is daar groter, b.v. ook Iphone.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kan bij de grote (e) retailers ook verlengingen met Tele2 abonnement bestellen hoor, dus media markt, belsimpel.nl, studentmobiel.nl of gsmweb.nl
De keus aan toestellen is daar groter, b.v. ook Iphone.
Reputatie 1
ik heb het toestel wat ik nu heb (sony sp) bij belsimpel weg,
maar ook daar is het qua tele 2 toch wat minder qua keuze tegenover de concurrent ,ik hoef geen 300 belmin gratis of 10 GB internet ,
dus voor een redelijk nieuwe telefoon die ook nog handzaam is is het erg lang zoeken...
maargoed ,ik vraag waarschijnlijk iets dat niet zo er toe doet in deze tijd van grote toestellen en mega veel gb`s en min 😃
Reputatie 7
Badge +4
Misschien ben jij de man die gewoon met een los toestel wel goed geholpen kan worden. De kijkshop heeft vele goedkopere modellen. Niet teveel toeters en bellen, b.v. van Huawei maar wel mogelijkheid tot Facebook/whatsapp en wat internet browsen. Voldoet je huidige abonnement nog?

Maar je kan ook bij Tele2 verlengen met dat minimum abonnement (100 minuten en 1 GB) en een Samsung J5 (Telefoon kost dan 5 euro per maand) Dit heeft een 5 inch scherm en prima geschikt voor de basis zaken.

p.s. bij verlengen betaal je geen aansluitkosten van 30 euro.
Reputatie 1
ik heb nu een abo van 200 min bellen of sms,en 500 mb.. wat dus nu dubbel geworden is....ik maak 15 min bellen op en 100mb .... maarja beter teveel dan te weinig ,
ik gebruik vaak wifi en dan vooral lezen en whatsapp ,
dat de aansluitkosten vervallen bij verlenging wist ik nog niet,
bedankt voor de informatie ,
ps even terug komen op het weinige minuten dat ik bel..... als ik binnen ben pak ik toch snel mijn vaste telefoon, ontvangst binnen is niet zo best met tele 2 met mobiel
Hoi Bertus,

Er zijn heel veel toestellen op de markt en er is echt voor elke beurs en voor iedereen wel een toestel te vinden wat voldoet aan de specifieke wens. Ik noem de Motorola bijvoorbeeld is klein en compact en makkelijk mee te nemen.
Heb e geen behoefte hebt aan al die toeters en bellen en je wilt gewoon de dingen doen die jij noemt dan is dit toestel misschien iets voor jou

Wat ik wel weer jammer vind is dat hoewel je belminuten genoeg hebt, je je vaste toestel moet gebruiken omdat je slechte ontvangst hebt binnen. Is dat altijd zo geweest ? Misschien kan daar iets mee gedaan worden door Tele2 want zo maak je onnodige kosten en bent veel duurder uit.Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Misschien toch eens even contact opnemen met de klantenservice over de mindere ontvangst.
Succes met de keuze van je nieuwe toestel!

Groetjes Karin
Reputatie 1
dat mindere ontvangst heeft tele 2 al zolang ik tele 2 ken,
maar had gehoopt dat het inmiddels opgelost was ,
en over een telefoon,ik heb nu dus de sony sp.... ik wil er niet op achteruit gaan,
eens kijken of samsung S5 mini samen kan met het verlengen met tele2

bedankt Karin 😃
Reputatie 1
samsung S5 mini zit dus niet in het pakket 😠
Jammer Bertus ook niet bij wederverkopers zoals Belsimpel etc?
Ik had trouwens wel verwacht dat Samsung de S6 ook zou uitbrengen in een mini versie. Enne ik heb zelf nu de Samsung S5 Neo. Een heel fijn toestel. Dat is wel een groot toestel maar past toch gewoon in mijn broekzak. Succes bij de keuze. !
Reputatie 1
ik ga dus op dit moment NIET verlengen, Belsimpel enz enz ook bekeken, er wordt top telefoons aangeboden met tele2,
ja dat hoef ik niet ,of ik moet en telefoon nemen die minder is als wat ik nu heb ,
ik wacht tot april.... een maand opzegtermijn he....
en dan zeg ik dit abo op en ken ik weer alle kanten op ,
bedankt trouwens voor het meedenken :)
en ja.... een telefoon die groter is dan bv 15 cm is mij veel te groot, mag er haast wel een handtassie bij krijgen ( grapje he);)
Nou je goed recht Bertus. Wie weet hebben ze in April wel een toestel wat naar je zin is.