beantwoord

Nieuwe telefoon bezorging bij verlenging abonnement

Ik kan mijn huidige telefonie abonnement verlengen voor twee jaar en daarbij krijg ik een nieuwe telefoon toegestuurd.
Is het mogelijk dat iemand anders de telefoon aanneemt en ervoor tekent?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 4 juni 2018, 00:08

Nee, dat mag alleen de contractant doen. Er kan wel bezorgd worden op een ander adres waar jij wel aanwezig bent. Heeft alles te maken met fraude preventie en wettelijke regelgeving.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge
Nee, dat mag alleen de contractant doen. Er kan wel bezorgd worden op een ander adres waar jij wel aanwezig bent. Heeft alles te maken met fraude preventie en wettelijke regelgeving.
Ik kan het zelf helaas niet in ontvangst nemen aangezien ik in het buitenland werk. Ik wilde mijn tante het mee laten brengen, die komt op bezoek...

Het is dus niet mogelijk om mijn abonnement te verlengen, in dat geval neem ik een abonnement bij een andere provider...
Reputatie 5
Badge +1
Edit: Het is niet toegestaan reclame te maken voor een derde partij.
Reputatie 7
Badge +4
Ik kan het zelf helaas niet in ontvangst nemen aangezien ik in het buitenland werk. Ik wilde mijn tante het mee laten brengen, die komt op bezoek...
.

Wacht even een reactie van een Tele2 moderator af. Je praat hier nu met andere Tele2 klanten.
.

Wacht even een reactie van een Tele2 moderator af. Je praat hier nu met andere Tele2 klanten.

Weet je hoe lang dat ongeveer duurt?
Een of twee dagen.
Reputatie 5
Badge
@Gregoryvdl, jij als contractant kunt alleen het toestel in ontvangst nemen. Zoals @pipodeclown al heeft aangegeven is dit verplicht om eventuele fraude te voorkomen.
In dat geval zou ik het abonnement moeten stopzetten... Jammer!
Reputatie 7
Badge +2
In dat geval zou ik het abonnement moeten stopzetten... Jammer!

Als je een nieuwe telefoon wilt met je verlenging, kun je dat via een andere resellers regelen, mobiel.nl en Belsimpel.nl maken gebruik van Ideal om contracten te tekenen en je telefoon wordt via Postnl gestuurd. En soms kun je zelfs de pakket op de naam van iemand anders versturen.

https://www.mobiel.nl/abonnement/tele2/verlengen

https://www.belsimpel.nl/telefoon-met-abonnement/tele2-verlenging

Bundel prijzen zijn het zelfde, elke winkel bepaalt toestelprijzen zelf en annuleringsvoorwaarden is ook afhankelijk van de winkel.

Als je geen bestelling heb lopen bij Tele2, kun je daar je abonnement direct verlengen, anders moet je huidige bestelling eerst annuleren.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen