beantwoord

Nieuwe tel (verlening)

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

34 Reacties

t.alex schreef:

Wat je ook doet, bestel je toestel niet via Tele2.
Want dan ga je gegarandeerd 5+ weken wachten totdat je nieuwe toestel thuis is.

Ook thnx(net als Karin).
Mijn man en ik wisten dat niet maar nu weten we,thnx.
Super dat jullie ons en andere mensen waarschuwen hiervoor,thnx.Staat voor de Iphone 7 Plus 2 a 3 dagen. En nu langer dan week? Vind wel erg van Tele 2. Dan kunnen ze beter zeggen dat er ff geen voorraad is. Dus daarom hield het mij tegen om de Iphone 7 Plus niet te bestellen,haha.
Mark van Tele2 schreef:

Hoi Bosniangirl,

Helaas hebben wij geen invloed op de kosten die de iPhone 7 plus kost, heb je al eens rondgekeken op onze website? Ook kun je natuurlijk kijken op de website van een van onze partners of daar een aanbieding bij staat die je eventueel wel ziet zitten 🙂. Is de prijs van de iPhone de enige reden waarom je weg wil gaan bij Tele2? Dat zou wel erg jammer zijn 😞.

Mark

Mark,zou ik jou aub een pm mogen sturen? Het is belangrijk(gaat over de abbo en Iphone 7 Plus). Thnx. Ik hoor het wel.
Nou,is finally gelukt. Krijg finally Iphone 7 Plus.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Fijn dat het is gelukt! Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dit graag, zodat we je hier kunnen helpen!

Mark
Mark van Tele2 schreef:

Hoi Bosniangirl,

Fijn dat het is gelukt! Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dit graag, zodat we je hier kunnen helpen!

Mark

Straks komt OPD als goed is de Iphone 7 Plus black brengen. Ik heb vraagje: ik heb via jullie abbo verlengd en ook tel bij jullie. Dit keer geen winkel. Als er is zou zijn in die 2 jaar met mijn Iphone 7 Plus dan gaat de reparatie via jullie? Of 1e jaar via Apple en dan 2e jaar bij jullie? Ik weet dat er in Groningen Tele2 zit dus daar zou ik ook heen kunnen gaan als er iets zou zijn met tel in die 2 jaar? Gr uit Emmen
Reputatie 7
Badge +4
Ze komen het toestel brengen en wensen je er veel plezier mee. Mocht er toch iets defect raken is er ook de reparatie service die het toestel weer gratis komt ophalen en na reparatie weer terugstuurd.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
eric schreef:

Ze komen het toestel brengen en wensen je er veel plezier mee. Mocht er toch iets defect raken is er ook de reparatie service die het toestel weer gratis komt ophalen en na reparatie weer terugstuurd.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/

Ok Eric,bedankt. Komt vast goed.
Reputatie 4
Badge
Ik heb het topic gesloten wegens inactiviteit. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark