beantwoord

Nieuwe tel (verlening)

• 26 maart 2017
  • 34 reacties
  • 1411 x bekeken

Ik mag donderdag verlengen. Ik neem Iphone 7 Plus(heb nu Iphone 6). Ik ga donderdag via Phonehouse regelen. Kost dat wat of gewoon net als normaal 1 cent? Ze hebben vandaag in winkel gezegd dat ik id moet meenemen en bankpasje.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 31 maart 2017, 09:09

Hoi Bosniangirl,

Fijn dat het is gelukt! Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dit graag, zodat we je hier kunnen helpen!

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hiervoor moet je contact opnemen met de Phonehouse, zij zijn verantwoordelijk voor de telefoon.
Tele2 incasseert alleen het afgesproken maandbedrag voor de telefoon.
Hun hebben niks gezegd,alleen id kaart en bankpasje. Anders hadden ze wel wat gezegd. Is verlengen bij Tele2. Ik ben nu bijna 2 jaar bij Coolblue en heb ook nooit wat betaald,alleen de eerste x 1 cent van je pasje. 1e jaar is garantie bij Apple en 2e jaar bij Coolblue(soon Phonehouse).
Reputatie 7
Badge +5
Je bel/data abonnement verleng je bij Tele2.
Het toestel koop je van de Phonehouse, hun telefoon hun voorwaarden.
Ik koop niks. Ik verleng alleen.
Ik ga echt niet meer dan 900 euro aan die tel kopen donderdag. Ze hebben niks gezegd in winkel vandaag,alleen id kaart en bankpasje voor 1 cent meenemen.
Reputatie 7
Badge +5
Lees mijn eerste post nog eens 5 keer, haal daarna diep adem voor je weer reageert.
Dan begrijp ik het niet goed. Mijn vraag is: hoeveel moet ik donderdag betalen?
Reputatie 7
Badge +5
Dat had je in de winkel moeten vragen, hun willen dat je je bankpas meeneemt.
Misschien kost het niets,gewoon verifiëren of het pasje bij jouw ID hoort en het ID bij jou.
Yepp,weet ik. Hun zeiden alleen 1 cent van pasje af. Ik bel morgen ff de winkel voor zekerheid.
Reputatie 7
Badge +5
Zie je wel, het komt vanzelf allemaal goed :?
The phone house is toch failliet? Kijk maar uit
Ze hebben niks gezegd hier in Emmen. Zijn nog winkels open van phonehouse las ik net. Dat vraag ik morgen ook ff na voor zekerheid.
Via hun website kun je er over lezen. De winkels zijn nog wel open zolang het nog duurt. online bestellen is al niet meer mogelijk.
Ik vraag morgen ff na en laat ik hier weten
Reputatie 7
Badge +4
Zolang je jouw telefoon direct meekrijgt is het risico beperkt, maar als deze winkels echt "omvallen" kun je voor garantie alleen nog bij Apple rechtstreeks terecht.
Teken in ieder geval geen contract waarbij ze de telefoon later aan je opsturen.
Badge
Hoi Bosniangirl,

Een goede keuze! De iPhone 7 plus is een mooi toestel! Of je in de winkel iets moet bijbetalen voor je toestel is aan jou, je kunt hier voor kiezen, zodat je een lager maandbedrag in je abonnement betaalt, maar het hoeft niet. Bij een verlenging wordt inderdaad om je bankpas en je ID gegevens gevraagd, dit heeft te maken met het feit dat ze jouw gegevens kunnen controleren. Ook dien je vaak 1 cent te pinnen ter controle dat je bankpas en rekeningnummer geldig zijn. Voor vragen omtrent de Phone House zelf kun je het beste contact opnemen met de betreffende vestiging. Hier kunnen ze je vragen waarschijnlijk het beste beantwoorden 🙂.

Mark
[quote=Mark van Tele2]Hoi Bosniangirl,

Een goede keuze! De iPhone 7 plus is een mooi toestel! Of je in de winkel iets moet bijbetalen voor je toestel is aan jou, je kunt hier voor kiezen, zodat je een lager maandbedrag in je abonnement betaalt, maar het hoeft niet. Bij een verlenging wordt inderdaad om je bankpas en je ID gegevens gevraagd, dit heeft te maken met het feit dat ze jouw gegevens kunnen controleren. Ook dien je vaak 1 cent te pinnen ter controle dat je bankpas en rekeningnummer geldig zijn. Voor vragen omtrent de Phone House zelf kun je het beste contact opnemen met de betreffende vestiging. Hier kunnen ze je vragen waarschijnlijk het beste beantwoorden 🙂.

Mijn man en ik zijn hele dag aan kijken voor de Iphone 7 plus,nou nou,wat duur zeg. Ik vind erg jammer dat bij jullie ook duur is. Apple houd geen rekening met mensen die niet zo rijk zijn helaas. Ik zou door vandaag eigenlijk over willen stappen naar de concurrent Samsung. Jammer.
Heb helaas besloten om weg te gaan bij jullie,Tele2,na bijna 4 jaar. En bij Apple ook. Vind erg jammer. En niet normaal hoe duur Iphone 7 plus nog steeds is,na bijna
7 maanden.
Reputatie 7
Badge +5
Nu kan ik tal van redenen bedenken om bij Tele2 weg te gaan of om überhaupt (weer) een relatie aan te gaan.
Spannender is wat jou heeft bewogen om deze stap te nemen.
"Beschuldig" je nu Tele2 van het feit dat Apple teveel rekent voor de i7+. :?
Ben je ontevreden dat de Phonehouse €0.01 wilt pinnen maar ondertussen failliet is. :?
Ben je het niet eens met Tele2 dat er wel een actie met Samsung is, maar nog steeds niet leverbaar. :?
Of gewoon omdat het kan :8
Badge
Hoi Bosniangirl,

Helaas hebben wij geen invloed op de kosten die de iPhone 7 plus kost, heb je al eens rondgekeken op onze website? Ook kun je natuurlijk kijken op de website van een van onze partners of daar een aanbieding bij staat die je eventueel wel ziet zitten 🙂. Is de prijs van de iPhone de enige reden waarom je weg wil gaan bij Tele2? Dat zou wel erg jammer zijn 😞.

Mark
Nu kan ik tal van redenen bedenken om bij Tele2 weg te gaan of om überhaupt (weer) een relatie aan te gaan.
Spannender is wat jou heeft bewogen om deze stap te nemen.
"Beschuldig" je nu Tele2 van het feit dat Apple teveel rekent voor de i7+. :?
Ben je ontevreden dat de Phonehouse €0.01 wilt pinnen maar ondertussen failliet is. :?
Ben je het niet eens met Tele2 dat er wel een actie met Samsung is, maar nog steeds niet leverbaar. :?
Of gewoon omdat het kan :8

Haha,gewoon omdat het kan.
Nee,Tele2 kan er idd niks aan doen.
Dat zeg ik ook niet.
We kunnen gewoon niks normaals vinden voor mijn budget voor Iphone7 Plus helaas.
Hoi Bosniangirl,

Helaas hebben wij geen invloed op de kosten die de iPhone 7 plus kost, heb je al eens rondgekeken op onze website? Ook kun je natuurlijk kijken op de website van een van onze partners of daar een aanbieding bij staat die je eventueel wel ziet zitten 🙂. Is de prijs van de iPhone de enige reden waarom je weg wil gaan bij Tele2? Dat zou wel erg jammer zijn 😞.

Mark

Yepp,hebben we idd gekeken maar helaas te duur voor mijn budget
Alternatief is voor jou misschien een toestel uit China een zgn Alie express toestel met een Tele2 sim only een optie?
Alternatief is voor jou misschien een toestel uit China een zgn Alie express toestel met een Tele2 sim only een optie?

Het is Ali. Nee,ik doe alleen Iphone,ben gewend al jaren.
Reputatie 1
Wat je ook doet, bestel je toestel niet via Tele2.
Want dan ga je gegarandeerd 5+ weken wachten totdat je nieuwe toestel thuis is.