Nieuwe simkaart werkt niet


Ik heb een tijd geleden mijn abbonement verlengd, maar de nieuwe simkaart die ik heb gekregen werkt niet.
Ik heb geprobeerd hem online te activeren, maar dit werkt niet.
Bij "Bestelling en levering" heb ik geen optie om de simkaart te activeren.

Wat moet ik nu doen? Bellen naar de klantenservice is lastig aangezien de nieuwe en de oude simkaart niet werken.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Heb je deze link gebruikt?
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/simkaart-activeren/?_ga=1.27886652.1641839677.1445332558



Ja, en beide manieren van activeren werken niet bij mij
Reputatie 7
Badge +5
TStrothotte schreef:

Bij "Bestelling en levering" heb ik geen optie om de simkaart te activeren.



Heb je HIER iets aan ?
Er zijn geloof ik wel 5 manieren om je sim (niet) geactiveerd te krijgen :8
Bombarie schreef:

TStrothotte schreef:

Bij "Bestelling en levering" heb ik geen optie om de simkaart te activeren.



Heb je HIER iets aan ?
Er zijn geloof ik wel 5 manieren om je sim (niet) geactiveerd te krijgen :8



Nee, ik krijg geen optie om hem via mijn tele2 te activeren.