dan zit ik nu al op 4 werkdagen per week dat er bij tele2 wordt gewerkt,
op deze basis kan ik me voorstellen dat er geen oplossing komt voor ons probleem
ALS IK NU KON,MAAR HET MAG NATUURLIJK NIET,ZOU IK NAAR EEN PROVIDER GAAN DIE WEL INTERNET KAN LEVEREN.
WANT BIJ TELE2 KUN JE HET SCHUDDEN
Beste antwoord door Kiko van Tele2
Hoi Joop,
Bedankt voor je gegevens. Ik heb even in het systeem gekeken en ik kan geen nieuwe simkaart toesturen.
Ik zie dat de order van je vrouw is vastgelopen en dat ze daardoor geen diensten heeft. Ik zie wel dat de desbetreffende afdeling er mee bezig is, dus ik hoop dat het snel gefixt is.
Sorry :(
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht
Bedankt voor je gegevens. Ik heb even in het systeem gekeken en ik kan geen nieuwe simkaart toesturen.
Ik zie dat de order van je vrouw is vastgelopen en dat ze daardoor geen diensten heeft. Ik zie wel dat de desbetreffende afdeling er mee bezig is, dus ik hoop dat het snel gefixt is.
Sorry :(
Groetjes Kiko