beantwoord

Nieuwe simkaart ontvangen maar geen internet meer

• 10 november 2015
  • 6 reacties
  • 223 x bekeken

Ik vraag me af hoeveel werkdagen er bij tele2 in een week zitten, als ik hoor wij hebben maximaal 15 werkdagen nodig om uw probleem op te lossen en ik zit nu ruim in week 4
dan zit ik nu al op 4 werkdagen per week dat er bij tele2 wordt gewerkt,
op deze basis kan ik me voorstellen dat er geen oplossing komt voor ons probleem
ALS IK NU KON,MAAR HET MAG NATUURLIJK NIET,ZOU IK NAAR EEN PROVIDER GAAN DIE WEL INTERNET KAN LEVEREN.
WANT BIJ TELE2 KUN JE HET SCHUDDEN
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 12 november 2015, 09:50

Hoi Joop,
Bedankt voor je gegevens. Ik heb even in het systeem gekeken en ik kan geen nieuwe simkaart toesturen.
Ik zie dat de order van je vrouw is vastgelopen en dat ze daardoor geen diensten heeft. Ik zie wel dat de desbetreffende afdeling er mee bezig is, dus ik hoop dat het snel gefixt is.
Sorry :(
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hallo,

Hoofdletters in gehele woorden en zinnen zijn nergens voor nodig.

Ik adviseer je om een korte, zakelijke brief aan Tele2 Nederland b.v. te schrijven aan de afdeling Opzeggingen en Annuleringen, waarin je de overeenkomst tussen jou en Tele2 ontbindt wegens wanprestatie.

Je hebt nu wel voldoende geduld getoond.

Die ontbinding van de overeenkomst dient plaats te vinden per ingangsdatum van die overeenkomst. En niet later!

Behoud jezelf het Recht voor om juridische stappen te nemen, indien Tele2 Nederland b.v. die overeenkomst niet ontbindt.

Bewaar een kopie van die brief voor jezelf.

Ik adviseer je om die brief per aangetekende post te versturen. En om het verzendbewijs goed te bewaren.

Nadat je schriftelijk antwoord hebt gekregen van Tele2, kun je over ongeveer drie weken overstappen naar een internet-provider die wel een hoogstaande kwaliteit levert. Bijvoorbeeld XS4ALL.

Succes!

Herman Haasnoot
beste Aereon,Aragorn Jlthkoch

ik vind het best fijn als mensen een mening hebben waar ze zelf geen last van hebben ,in ons geval kregen wij van tele2 een 4G simkaartje en hebben dat conform de instructies geïnstalleerd , mooi zover zo goed.
alleen dat mijn vrouw geen internet meer had op haar mobiel en ik wel ,zelfde toestel zelfde instellingen,
wij hebben sinds 11 oktober al 8x gebeld en hebben 8x het zelfde antwoord gekregen n.l wij kunnen niets voor U doen.

ironisch genoeg kwam diezelfde week de rekening van tele2 of wij die toch maar even wilden betalen

ik hoop dat U en andere die ook een mening hebben over mensen die in hun frustratie en wanhoop toch naar bepaalde media grijpen, omdat er anders toch niets gebeurt

dus ik hoop dat Jullie een fijne dag hebben,ik wacht wel af of wij ooit nog eens krijgen waar wij voor betalen

bvhd Joop (man van)
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joop,
Dit verloopt allemaal niet heel soepel lees ik.

Zou je eens de simkaart van je vrouw in een anders toestel willen doen. Heeft ze dan wel internet?
Wat voor toestel heeft ze precies?
Ik hoor het graag.
Groetjes Kiko
Kiko, fijn dat je meedenkt,dat is meer dan ik krijg van tele2.

Ja mijn toestel is ook een galaxi 5 en ja we hebben de kaartjes verwisseld dus de instellingen van het
toestel zijn goed .
ook in mijn toestel heeft mijn vrouw geen internet met haar kaartje

bedankt groet Joop
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joop,
Ik help je heel graag verder. Daar ben ik voor niet waar. :)
Ik wil je vrouw een nieuwe simkaart toesturen. Ik hoop dat dat het probleem oplost.
Zou je mij in een privebericht deze gegevens van je vrouw willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je een grote paarse knop genaamd Bericht. Als je hierop klikt kun je mij de gegevens sturen.
Ik zie ze wel verschijnen Joop.

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joop,
Bedankt voor je gegevens. Ik heb even in het systeem gekeken en ik kan geen nieuwe simkaart toesturen.
Ik zie dat de order van je vrouw is vastgelopen en dat ze daardoor geen diensten heeft. Ik zie wel dat de desbetreffende afdeling er mee bezig is, dus ik hoop dat het snel gefixt is.
Sorry :(
Groetjes Kiko