beantwoord

Nieuwe simkaart of geen nieuwe simkaart nodig? Tele2

• 22 maart 2016
  • 3 reacties
  • 136 x bekeken

Reputatie 1
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
Hallo

Mijn abonnement loopt deze maand af. Ik wil nu verder met een sim only abonnement (tele 2). Ik wil mijn nummer behouden.

Voor welke optie moet ik nu kiezen?
Nieuwe simkaart nodig of geen nieuwe simkaart nodig.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 25 maart 2016, 15:27

Beste Gvny,

Als je nu al een abonnement bij ons hebt lopen en dezelfde telefoon blijft gebruiken, heb je geen nieuwe simkaart nodig 🙂 Heb ik jouw vraag hierbij goed beantwoord?

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Gvny,

Als je nu al een abonnement bij ons hebt lopen en dezelfde telefoon blijft gebruiken, heb je geen nieuwe simkaart nodig 🙂 Heb ik jouw vraag hierbij goed beantwoord?

Groetjes,
Rick
Beste Gvny,

Groetjes,
Rick

Hallo,
Als dit zo is, waarom krijg ik dan een nieuwe simkaart? En nou ik toch bezig ben; is de oude kaart óók goed voor 4G?
Reputatie 4
Badge +3
Beste Vancehn,

Ik vermoed dat je een nieuwe simkaart ontvangt, omdat jouw oude niet geschikt is voor 4G, maar ik heb geen gegevens van jou dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Als je naar aanleiding van mijn antwoord nog aanvullende vragen hebt, wil je hier dan een nieuw topic voor aanmaken?

Groetjes,
Rick