beantwoord

Nieuwe simkaart, maar nog geen service in het buitenland

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Mijn telefoon was 2 weken geleden gestolen en daardoor heb ik een nieuwe simkaart op moeten laten sturen naar Spanje. Deze is gister aangekomen en op de site staat hij al als geactiveerd. Nu komt het probleem, ik heb deze nieuwe geactiveerde simkaart in mijn Iphone 6 gedaan, alle instellingen gecontroleerd, maar heb nog steeds geen service. Ik heb ook geprobeerd het handmatig in te stellen, maar dat was ook niet gelukt, en nu heb ik dus nog steeds geen verbinding met een netwerk.
Met mijn tijdelijke Spaanse prepaid kaart had ik wel gewoon verbinding en internet, maar op de een of andere manier wil mijn nieuwe simkaart geen verbinding creëren.
Iemand tips hoe ik wel verbinding kan krijgen?

Alvast bedankt 🙂

icon Beste antwoord door Berber van Tele2 9 mei 2018, 16:18

Hoi PleunvH,

Welkom op ons forum! Ik zie dat er nog een blokkade op je abonnement zat, omdat er afwijkend gebruik geconstateerd zou zijn. Deze blokkade is nu verwijderd, binnen maximaal 2 uur zou je weer diensten moeten hebben.

Wel wil ik je adviseren om de komende factuur even in de gaten te houden om te zien of er daadwerkelijk verbruik is geweest. Weet je wanneer de telefoon is gestolen?

Groetjes Berber

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Hoi PleunvH,

Welkom op ons forum! Ik zie dat er nog een blokkade op je abonnement zat, omdat er afwijkend gebruik geconstateerd zou zijn. Deze blokkade is nu verwijderd, binnen maximaal 2 uur zou je weer diensten moeten hebben.

Wel wil ik je adviseren om de komende factuur even in de gaten te houden om te zien of er daadwerkelijk verbruik is geweest. Weet je wanneer de telefoon is gestolen?

Groetjes Berber
Wegens inactiviteit sluit ik dit topic. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je een nieuw topic openen.