beantwoord

Nieuwe simkaart besteld, maar toch niet activeren

• 13 september 2019
  • 3 reacties
  • 164 x bekeken

Goedenavond,

Ik had vorig weekend mijn telefoon verloren met de overtuiging deze niet meer terug te krijgen, dus daarom had ik een nieuwe simkaart besteld. Echter heb ik hem toch nog terug kunnen krijgen, dus ik wil verder met mijn oude simkaart in plaats van de nieuwe activeren.
Ik wil ook graag mijn abonnement verlengen, maar dat kan niet omdat ik de simkaart bestelling nu niet 'afgerond' heb. Wat kan ik hier het beste aan doen?

Marloes
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 16 september 2019, 14:28

Issue opgelost. Nieuwe SIMkaart geannuleerd, oude blijft actief en in gebruik.

Topic ga ik hierbij weer sluiten.

Fijne dag,
Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Marloes,

Als je de oude simkaart hebt laten blokkeren dan is dat niet terug te draaien en zal je eerst moeten wachten op de nieuwe simkaart en die moeten activeren.

Als je de oude niet hebt laten blokkeren dan zou je morgen de klantenservice kunnen bellen om te vragen of zij de bestelling nog kunnen annuleren.
Lukt dat niet dan zal je toch eerst de nieuwe af moeten wachten en die activeren.
Reputatie 4
Badge
@MarloesBts Hé Marloes, top dat je je telefoon nog terug hebt kunnen krijgen. Is je SIMkaart ook nog te gebruiken, stuur me dan even privébericht met daaarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Ik haal dan de bestelling van de nieuwe SIMkaart er voor je uit.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Issue opgelost. Nieuwe SIMkaart geannuleerd, oude blijft actief en in gebruik.

Topic ga ik hierbij weer sluiten.

Fijne dag,
Groet Petra