beantwoord

Nieuwe simkaart activeren lukt niet

  • 11 July 2020
  • 11 reacties
  • 5139 x bekeken

Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen.. nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet.. kan geen sms krijgen omdat hij niet geactiveerd is.. kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 13 November 2020, 15:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7

Ben je nieuwe klant? Heb je nummerbehoud aangevraagd of neem je een nieuw nummer? Of heb je een nieuwe simkaart aangevraagd voor een bestaand abonnement?

Is je oude abonnement al afgesloten dat je nu al niet meer kan bellen?

Reputatie 5

Hi @Cleclevp, welkom op onze Community. Goed dat je dit topic hebt gevonden en je hoeft je geen zorgen te maken! Ik ga de simkaart voor jou activeren. Ter verificatie heb ik jouw klantnummer nodig, die kan je toevoegen aan je profiel. Om je simkaart te activeren heb ik je nieuwe simkaartnummer nodig. Die vindt je aan de achterkant van je simkaart. Die kan je gewoon in een privébericht naar mij sturen. Laat je het mij weten als ik aan de slag kan?

Reputatie 5

Hey @Sabwes1983, welkom op onze Community! Thanks voor het meedenken @pipodeclown, ik ben ook erg benieuwd de antwoorden. Gaat het om een nieuw abonnement, dan wordt je simkaart automatisch geactiveerd. Gaat het om een verlenging of heb je zelf een nieuwe simkaart aangevraagd, dan moet je deze handmatig activeren via MijnTele2. 

Wat lukt er precies niet bij het activeren? Krijg je een bepaalde foutmelding, zo ja welke? Kan je niet inloggen via MijnTele2? Is jouw account al geactiveerd via de activatielink die je via de e-mail hebt ontvangen? Laat het ons weten, wij staan voor je klaar om dit op te lossen! 

Mocht het toch niet lukken om in te loggen via MijnTele2, dan kan je mij een privébericht sturen met deze link. Ik ga het dan gelijk voor je uitzoeken en zorg ervoor dat je simkaart wordt geactiveerd. Ter verificatie heb ik dan de volgende gegevens nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Laat je het mij weten als ik iets voor je kan betekenen? Ik sta voor je klaar! :raising_hand_tone4:

Groetjes, 

Rox

Hi, 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb net een nieuwe simkaart aangevraagd (omdat de oude kwijt is) en ik moet het zelf activeren door mijn simnummer in te vullen, maar omdat mijn simkaart niet geactiveerd is, kan ik geen sms ontvangen met het verificatie nummer. Wat moet ik nu doen?

Hallo

Ik heb vandaag een nieuw abonnement gekregen van jullie

Maar ik hij zegt dat me nummer niet in gebruik is en niet geactiveerd hoe moet ik nu veder?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Kun je morgenvroeg even 020-7544444 bellen? 

Dan krijg je meteen hulp. 

Anders moet je wachten tot een moderator zich meldt. 

Het beste is dan om een heel nieuw topic te starten. 

Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen.. nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet.. kan geen sms krijgen omdat hij niet geactiveerd is.. kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Melissabeens

Ik kan je via hier helpen! Maar het is sneller om contact met mijn collega’s op te nemen via Facebook of Twitter! Zij zitten voor je klaar. 😊

Reputatie 5
Badge +6

Ik sluit dit topic, mochten hier nog meer vragen over zijn kunnen jullie een nieuw topic aanmaken! 😊

Reputatie 5

Ik heb je privébericht ontvangen en jouw nieuwe simkaart is geactiveerd. Je kan je toestel eens herstarten als het niet gelijk werkt! @Cleclevp 

* Moderator edit: Meer info over activeren van je simkaart vind je in 👉 onze Wiki*