beantwoord

Nieuwe simkaart activeren

• 30 september 2015
  • 1 reactie
  • 199 x bekeken

Hallo!

Ik heb al een tijd een nieuwe simkaart klaar liggen om te activeren. Mijn nieuwe abonnement gaat eind november in en de aanvraag is met nummerbehoud, ik zie geen telefoon nummer bij de simkaart en het activeren lukt niet. Is het dan op een andere manier mogelijk om hem eerder te activeren of moet ik wachten tot het begin van mijn nieuwe abonnement?

Mvg. Tamara
icon

Beste antwoord door Bombarie 30 september 2015, 11:47

Vanaf de ingang van de abonnementsdatum bij Tele2 kan de sim pas actief worden gemaakt.
Heb je er een phone bij genomen dan kun je die wel direct gebruiken, past je huidige sim er niet in dan moet je bij je huidige provider een passende sim aanvragen.
Maak zo'n eventuele sim aanvraag niet te ingewikkeld, voor hun heb je nu alleen een andere phone gekocht waar je een passende sim voor moet hebben.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Vanaf de ingang van de abonnementsdatum bij Tele2 kan de sim pas actief worden gemaakt.
Heb je er een phone bij genomen dan kun je die wel direct gebruiken, past je huidige sim er niet in dan moet je bij je huidige provider een passende sim aanvragen.
Maak zo'n eventuele sim aanvraag niet te ingewikkeld, voor hun heb je nu alleen een andere phone gekocht waar je een passende sim voor moet hebben.