beantwoord

nieuwe simkaart aanvragen

  • 25 april 2020
  • 3 reacties
  • 200 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Beste team,

Mijn simkaart doet het niet goed meer, krijgt elke keer probleempje terwijl alles goed loopt is het mogelijk om eentje te krijgen.

Mvg,

Layla Hamzaoui

icon

Beste antwoord door eric 25 april 2020, 20:15

Dat kan via mijn.tele2.nl. Zie hier.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat kan via mijn.tele2.nl. Zie hier.

Hello, I have two sim cards and I want to change one of them for my business and one for my private...

For one of it, I need it to be changed into business information in that invoices and the other sim card which is private has to be apart from business.

Reputatie 7
Badge +1

So you would like to change 1 subscription from personal to business? That's not possible because Tele2 doesn't sell business subscriptions (anymore). Since the merger of Tele2 and T-Mobile you can switch to T-Mobile business for 1 subscription.

Reageer