beantwoord

Nieuwe simkaart aanvragen

  • 1 april 2017
  • 9 reacties
  • 207 x bekeken

Ik wil nieuwe simkaart aanvragen maar wil niet. Tele2,kunnen jullie dat voor mij doen? Dan stuur ik pb.
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 1 april 2017, 13:44

Hoi!

Wij kunnen je een nieuwe simkaart sturen, waarom je precies een nieuwe simkaart nodig?
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres}, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Telefoonnummer waarvoor een nieuwe simkaart nodig is.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Waar heb je een nieuwe simkaart voor nodig?
Badge
Hoi!

Wij kunnen je een nieuwe simkaart sturen, waarom je precies een nieuwe simkaart nodig?
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres}, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Telefoonnummer waarvoor een nieuwe simkaart nodig is.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,Maris
Hoi!

Wij kunnen je een nieuwe simkaart sturen, waarom je precies een nieuwe simkaart nodig?
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres}, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Telefoonnummer waarvoor een nieuwe simkaart nodig is.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,Maris


Is goed,doe ik. Thnx.
Hoi!

Wij kunnen je een nieuwe simkaart sturen, waarom je precies een nieuwe simkaart nodig?
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres}, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Telefoonnummer waarvoor een nieuwe simkaart nodig is.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,Maris


Heb pb gestuurd.
Ik hoor het wel,thnx.
Is al drie weken geleden over nieuwe simkaart maar nog steeds geen bericht van jullie helaas
De simkaart kan ik niet activeren helaas
Badge
Ik heb je zojuist een privébericht verzonden! ^Maris
Ik heb je zojuist een privébericht verzonden! ^Maris

Thnx,ik heb teruggestuurd Gr
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris