beantwoord

Nieuwe Simkaart

• 9 maart 2016
  • 6 reacties
  • 170 x bekeken

Ik krijg steeds berichten dat mijn nieuwe simkaart is opgestuurd.
Ten eerste heb ik niets ontvangen, omdat Tele2 de simkaart naar mijn oude adres stuurt.
Ten tweede, heb ik geen behoefte aan een nieuwe simkaart.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 11 maart 2016, 17:58

Hoi Armere,
Dankjewel voor je privébericht. Ik heb je gegevens aangepast in het systeem. Het kan zijn dat het eventjes duurt voordat het in jouw MijnTele2 omgeving is aangepast.
Zou je het vanavond of morgenochtend eens willen checken of het is veranderd in je MijnTele2 omgeving? Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Armere,
Goed dat je naar het forum bent gekomen.
Als ik het goed begrijp, ben je verhuisd en is jouw oude adres bij ons bekend. Je kunt je adres in je MijnTele2 omgeving aanpassen naar je huidige adres. Dat is sowieso wenselijk om te doen.
En wel bijzonder dat je meldingen krijgt over een nieuwe simkaart die je zelf niet hebt aangevraagd. Als je wil kan ik het even voor je uitzoeken in het systeem. Ik heb dan wel deze gegevens van je nodig:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Deze gegevens kun je in een privebericht naar mij sturen en dat doe je door op mijn naar te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Armere,
Dankjewel voor je privébericht. Ik heb je gegevens aangepast in het systeem. Het kan zijn dat het eventjes duurt voordat het in jouw MijnTele2 omgeving is aangepast.
Zou je het vanavond of morgenochtend eens willen checken of het is veranderd in je MijnTele2 omgeving? Groetjes Kiko
Bij mijn vorige abbo had ik een samsung mega.
Nu heb ik de s7 gekregen.
Mijn probleem is dat mijn simkaart niet past want de s7 vraagt om een nano kaart.
Hoe kom ik hier aan?
Gr Astrid
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Honeyastrid,
Ik wil je vragen om een eigen topic te starten. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Armere,
Ik ben benieuwd of je nu je juiste gegevens in de MijnTele2 omgeving ziet. Laat je het mij even weten? :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Armere,
Aangezien ik niks meer van je gehoord heb, sluit ik je topic. Als je toch nog vragen hebt, kun je gewoon een heel nieuw topic aanmaken.
Groetjes Kiko