beantwoord

Nieuwe simkaart

• 24 februari 2016
  • 7 reacties
  • 171 x bekeken

Ik heb maandagavond mijn abonnement verlengd. Ik had eerst een iPhone 4S en heb de iPhone 6S besteld. Ik kwam er echter later pas achter dat hier een nieuwe simkaart voor nodig is. Daar heb ik maandagavond nog achteraan gebeld. Er werd gezegd dat dit geregeld is en dat de simkaart zou worden opgestuurd. Nu had mijn broertje precies hetzelfde probleem en die heeft ook maandagavond een nieuwe simkaart aangevraagd. Die van hem is echter al geleverd, terwijl die van mij er nog niet is. Zouden jullie kunnen kijken of alles goed is gegaan met mijn bestelling?
icon

Beste antwoord door JesperSpijkstra 24 februari 2016, 21:41

Je kunt ook zelf kijken op MijnTele2 wat de status van je bestelling is. Daar kun je zelf overigens ook gratis een SIM kaart aanvragen.

Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad al op Mijn Tele2 gekeken wat de status van de bestelling was, maar hier stond dus dat het al afgeleverd was. Ik heb toen gebeld en het blijkt dus dat de medewerker die mij maandagavond geholpen heeft geen nieuwe simkaart heeft opgestuurd. De medewerker die mij vandaag heeft geholpen heeft dat alsnog gedaan. Uiteindelijk is het dus goed gekomen en wil ik Tele2 bedanken voor het rechtzetten van deze fout!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Nee dat kunnen wij als andere klanten niet. Daar heb je de klantenservice voor nodig 020 75 44444
Nee dat kunnen wij als andere klanten niet. Daar heb je de klantenservice voor nodig 020 75 44444 Bedankt voor uw snelle reactie. Ik had gehoopt dat een moderator dit misschien zou beantwoorden, vandaar dat ik het eerst hier heb geplaatst. Ik zal even contact opnemen met de klantenservice dan!
Je kunt ook zelf kijken op MijnTele2 wat de status van je bestelling is. Daar kun je zelf overigens ook gratis een SIM kaart aanvragen.

Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad al op Mijn Tele2 gekeken wat de status van de bestelling was, maar hier stond dus dat het al afgeleverd was. Ik heb toen gebeld en het blijkt dus dat de medewerker die mij maandagavond geholpen heeft geen nieuwe simkaart heeft opgestuurd. De medewerker die mij vandaag heeft geholpen heeft dat alsnog gedaan. Uiteindelijk is het dus goed gekomen en wil ik Tele2 bedanken voor het rechtzetten van deze fout!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi JesperSpijkstra,
Laat je het even weten als je je simkaart binnen hebt? Je moet hem dan via je MijnTele2 omgeving activeren. Hier vind je hoe je dat moet doen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee JesperSpijkstra,
Is het nog allemaal goedgekomen met je simkaart?
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi JesperSpijkstra,
Ik heb niks meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het allemaal goed is gegaan.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko