beantwoord

nieuwe simkaart

Wil graag een nieuwe simkaart aanvragen

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 10 maart 2016, 20:22

Hoi Nathalie,
Ik zie in het systeem dat je simkaart ontvangen en geactiveerd is. Daarom ga ik dit topic sluiten. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een nieuw topic starten. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 Reacties

Mm oude is kapot mn kat heeft er in gebeten dus kan niet bellen. Ook niet naar tele2 mn abonnement loopt gewoon nog. Hoop dat t zo lukt
Ga naar https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-bestellen/
Hier moet je wachten op een moderator, maar dat kan wel enkele dagen duren.
Geprobeerd maar hij zegt dat mn geboorte datum niet klopt en mn telefoon niet? ????
Reputatie 5
Badge +4
Hee Nathalie,
Jee hoe doe je dat dan? Had je je simkaart uit je toestel gehaald?
Ik wil je een nieuwe simkaart toesturen, maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je mij deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Nathalie **verwijderd ivm privacy** klant nr moet Ik ff zoeken
Reputatie 6
Badge +1
Dat kan je beter per email naar de Kiko zenden door op haar foto te klikken. Met een beetje pech krijg je allemaal ongewenste reclame toegestuurd. Kiko kan die waarschuwing als standaard sign-off instellen. Scheelt een hoop typewerk.
Veel forumbezoeker weten blijkbaar niet dat dit geen Tele2 helpdesk/callcenter is maar een gebruikersforum waar af en toe ook een callcentermedewerker meeleest.

Overigens geeft openen van deze website aan dat gegevens wordt opgeslagen via Maxymiser, New relic, Qubit Opentag en Usabilla.

Kan je blokkeren via Ghostery browser plugin.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nathalie,
Bedankt voor je gegevens. Ik heb ze even uit jouw bericht verwijderd, want zo kan iedereen het lezen. En dat wil je natuurlijk niet.
Ik zie dat er onder jouw naam twee abonnementen actief zijn. Zou je mij in een privebericht willen laten weten voor welk nummer je een nieuwe simkaart nodig hebt. Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe jouw kant op komt.
Groetjes Kiko
Oké bedankt **Privegegevens weggehaald: Let op: Dit is een openbaar forum. ***
nathalieted78 schreef:

Oké bedankt

Lees de reactie nog eens door van Raaf12 met een bakkie sterke koffie.:D

Klik op de naam van Kiko, daarna op bericht.
https://forum.tele2.nl/members/kiko-tele2-86895
Reputatie 5
Badge +4
hoi hoi,
Ik heb je een nieuwe simkaart toegestuurd. Laat je even weten als je hem ontvangen hebt?
Als je heb binnen hebt, moet je hem via je MijnTele2 omgeving activeren. Hier een link waarin staat hoe je dit moet doen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee!
Ik ben benieuwd of je je simkaart ontvangen hebt. 🙂
Laat je het mij even weten?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nathalie,
Ik zie in het systeem dat je simkaart ontvangen en geactiveerd is. Daarom ga ik dit topic sluiten. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een nieuw topic starten. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Groetjes Kiko