Nieuwe simkaart

• 26 augustus 2015
  • 14 reacties
  • 393 x bekeken

Hallo,
Ik heb gister mijn abonnement verlengt,
ik kreeg vandaag het nieuwe toestel + nieuwe simkaart,
In de mail die ik kreeg van de bevestiging van het verlengen stond duidelijk, zodra het pakketje ( de telefoon )
geleverd word, word je oude simkaart gedeactiveerd, en de nieuwe direct geactiveerd. dit is niet gebeurt,
Ik zou nu graag willen weten wat ik moet doen, ik heb al een aanvraag gedaan om hem te activeren via een link van tele2 die op een ander topic stond, nu weet ik alleen niet of dit ook bedoeld is voor een simkaart die je bij je verlengde abonnement krijgt.
En als die word geactiveerd, blijf ik gewoon mijn oude abonnement gebruiken totdat deze verloopt?
of word ik meteen overgezet naar het nieuwe abonnement?

Alvast bedankt,

-Noel

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Badge +5
Hey Noel,

Je kunt je simkaart activeren via deze link. Laat je weten of het gelukt is?

Groet,
Jefta
Hallo Jefta,

bedankt voor je snelle reactie,
ik heb via die link gister ook al mijn simkaart geactiveerd.
Ik kreeg vanmorgen het emailtje dat of mijn mobiel nummer verkeerd was ingevuld,
of het simkaartnummer,
mijn mobiel nummer zal ik niet verkeerd ingevuld hebben, dus dan denk ik dat het het simkaart nummer was.
Waar vind ik mijn simkaart nummer?

Groetjes
Noel
Badge +5
Hoi Noel,

Stuur mij anders even je gegevens, dan activeer ik jouw simkaart. Is dat een idee? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Graag ontvang ik jouw volledige NAW-gegevens, het klantnummer en je mobiele nummer.

Thanks!

Jefta
Ik heb ze via een privebericht naar je toe gestuurd. Hoop dat het per direct geactiveerd kan worden :D

Groetjes,
Noel
Badge +5
Hey Noel,

Sorry, dat gaat niet lukken :(

Er gaat blijkbaar iets mis! Ik heb het voor je uitgezet; zodra ik meer weet hoor je het direct.

Groet,
Jefta
Ow, dat is erg jammer, dan nog maar even de oude vertrouwde simkaart gebruiken..
en hopen dat die niet uitvalt en de telefoon de simkaart niet meer lezen kan.

ik hoor van u

Groetjes,
Noel
Badge +5
Hi Noel,

Ik was even naar jouw situatie aan het kijken en ik kan niet helemaal erachter komen of jouw simkaart inmiddels geactiveerd is. Kun jij me even updaten?

Alvast dank!

Groet,
Jefta
Hallo Jefta,
Helaas werkt mijn nieuwe simkaart nog steeds niet.
Ik hoop dat deze wel zo snel mogelijk geactiveerd word.

Groetjes,
Noel
Badge +5
Hey Noel,

Ik ga er voor je achteraan! Je hoort zo snel mogelijk van me.

Groet,
Jefta
Hallo,
In de mail die ik kreeg van de bevestiging van het verlengen stond duidelijk, zodra het pakketje ( de telefoon )
geleverd word, word je oude simkaart gedeactiveerd, en de nieuwe direct geactiveerd. dit is niet gebeurt,
Ik zou nu graag willen weten wat ik moet doen, ik heb al een aanvraag gedaan om hem te activeren via een link van tele2 die op een ander topic stond, nu weet ik alleen niet of dit ook bedoeld is voor een simkaart die je bij je verlengde abonnement krijgt.
En als die word geactiveerd, blijf ik gewoon mijn oude abonnement gebruiken totdat deze verloopt?

Alvast bedankt,

-Noel

Hi Jefta en Noel,

Ik zit met precies hetzelfde probleem. 26 augustus heb ik mijn nieuwe toestel binnen gekregen, maar tot op heden kan ik niet bellen/smsen of wat dan ook, en gebruik ik nog steeds m'n oude simkaart en toestel. Ik heb vanmiddag mijn simkaart geactiveerd via de link op de site, morgen weet ik of dat gelukt is, maar ik heb zo mijn twijfels. Aangezien er zo duidelijk en zo expliciet in het boekje stond dat ik er meteen mee zou moeten kunnen bellen, denk ik niet dat die activatie veel zin heeft. Wat kan ik nog meer/anders doen?

Met vriendelijke groet,
Juul
Hallo,

Alvast bedankt,

-Noel

Hi Jefta en Noel,

Ik zit met precies hetzelfde probleem. 26 augustus heb ik mijn nieuwe toestel binnen gekregen, maar tot op heden kan ik niet bellen/smsen of wat dan ook, en gebruik ik nog steeds m'n oude simkaart en toestel. Ik heb vanmiddag mijn simkaart geactiveerd via de link op de site, morgen weet ik of dat gelukt is, maar ik heb zo mijn twijfels. Aangezien er zo duidelijk en zo expliciet in het boekje stond dat ik er meteen mee zou moeten kunnen bellen, denk ik niet dat die activatie veel zin heeft. Wat kan ik nog meer/anders doen?

Met vriendelijke groet,
Juul

bij mij werkt die NOG steeds NIET. Gelukkig werkt mijn oude simkaartje nu wel weer een beetje normaal, dus het grootste probleem is het gelukkig niet. wel zonde, schijnbaar ben ik niet de enige met het probleem, dus duidelijk iets mis in het systeem van tele2.. MIsschien heb ik daarom ook torenhoge facturen? tele2? antwoord graag..
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Noel,
Jefta is even niet aanwezig en dus neem ik even de honneurs waar.
Ik zie dat je overgezet bent naar het nieuwe 4G-netwerk en dat je recentelijk nog hebt gebeld met ons om de voorwaarden van de verlenging te bespreken.
Mag ik daarbij aannemen dat alles nu weer zou moeten werken zoals het hoort?

Heb je daarbij ook besproken hoe het zat met de hoge facturen?
Laat het met weten, ik help je graag verder ermee.
Groet,
Ben
Ik moet dalijk maar nog eens even contact opnemen, als u wilt kunt u even op een ander topic van mij kijken misschien kunt u mij daar wel bij helpen, heb nu het gevoel dat eindelijk mijn oude simkaart gedeactiveerd is omdat ik geen service meer heb. Nu wou ik net de nieuwe simkaart erin doen maar die werkt helemaal niet... Mooi is dit. betalen voor een maand waar ik waarschijnlijk niks mee kan vanwege geen werkende simkaart.

Het andere topic zou ik graag sneller hulp voor willen krijgen dan de simkaart.
Omdat ik voor die andere vraag al sinds 26 augustus op een antwoord wacht, en tot vandaag de dag nog niks over gehoord heb... mooi.

groetjes en bedankt voor de reactie.
Reputatie 6
Badge +5
Hey Noel,
Bedankt voor je bericht.
Ik zie dat je vandaag gebeld hebt, en dat we naar de zaak gaan kijken, ook omtrent de vergoeding.
Kan ik in de tussentijd nog iets voor je betekenen, of zullen we even wachten tot het resultaat bekend is van het andere ticket?
Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen.
Groet,
Ben