vraag

nieuwe sim-only abonnement bestelling, onterecht afgewezen

• 15 september 2020
  • 5 reacties
  • 164 x bekeken

Badge

Goedendag,

Ik ben al Tele2 klant. Enkele weken geleden heb ik een nieuwe Tele2 sim-only abonnement besteld voor mijn zoon, en (twee maal) heeft de koerier (AMP) niet geaccepteerd mijn identiteitsbewijs (dat Tele2 geaccepteerd had in de bestelling), en twee maal hebben mijn bestellingen afgewezen.

Sinds dan, kan ik niet meer een Tele2 sim-only abonnement bestellen, de bestelling is altijd afgewezen, alsof Tele2 heeft me geblokkeerd. (ik heb geprobeerd door de Tele2 website, de Tele2 call center, mobiel.nl, gsmweb.nl, niets werkt).

Ik heb mijn financiële status checked met BKR en met mijn bank, en alles is goed.

Ik heb ook de aanwijzingsformulier naar Tele2 gestuurd (met track-en-trace), maar na 12 dagen heb ik nog dezelfde probleem een geen antwoord door Tele2.

Ik wil alleen dat Tele2 mijn status controleren en corrigeren (of de probleem me vertellen).

Kan dat?

MVG
Riccardo

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Wat gaf de koerier als reden voor het niet accepteren? Waarschijnlijk klopt de naam, geboortedatum of een ander persoonlijk gegeven in de aanvraag niet exact met het ID bewijs.

Badge

Wat gaf de koerier als reden voor het niet accepteren? Waarschijnlijk klopt de naam, geboortedatum of een ander persoonlijk gegeven in de aanvraag niet exact met het ID bewijs.

Nee... De (slechte) probleem is, de koerier heeft een andere systeem dan Tele2. Zo... voor de Tele2 bestelling, mijn (RDW) rijbewijs of mijn diplomatic ID goed zijn, maar voor de koerier niet, en nu, vanwege mijn bestelling afgewezen was door de koerier, accepteert Tele2 mijn nieuwe bestellingen niet meer. En Tele2 corrigeert mijn status niet, antwoordt me niet, en lees mijn brieven niet. Een klantenservice zonder klanten communicatie... Hoe kan ik met iemand bij Tele2 praten?

Reputatie 5
Badge

Hoi @Riccardo,

Bedankt voor jouw uitleg van het probleem! Je bent een trouwe klant en je wilt graag nog een abonnement afsluiten en dit lukt niet. Dat ga ik natuurlijk meteen voor je uitzoeken.
Kan je voor mij jouw Community account aanvullen met jouw 06-nummer? Dan kan ik jouw gegevens erbij zoeken en dan ga ik direct opzoek naar een oplossing. Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Badge

Hoi @Riccardo,

Bedankt voor jouw uitleg van het probleem! Je bent een trouwe klant en je wilt graag nog een abonnement afsluiten en dit lukt niet. Dat ga ik natuurlijk meteen voor je uitzoeken.
Kan je voor mij jouw Community account aanvullen met jouw 06-nummer? Dan kan ik jouw gegevens erbij zoeken en dan ga ik direct opzoek naar een oplossing. Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Bedankt @Cas van Tele2 , mijn 06-nummer is nu in mijn profiel. Ik ook hoor graag van je!

Badge

Hoi @Riccardo,

Bedankt @Cas van Tele2 , mijn 06-nummer is nu in mijn profiel. Ik ook hoor graag van je!

Hoi @Cas van Tele2 ,

Heb je nieuws voor mij?

Reageer