beantwoord

nieuwe mobiel gekocht tijdens abonnement

  • 3 september 2019
  • 5 reacties
  • 161 x bekeken

Ik heb een nieuwe mobiel gekocht tijdens mijn abonnement die juli 2020 pas afloopt. Mijn oude mobiel was stuk en niet meer te repareren. Nu heb ik mijn simkaart in mijn nieuwe mobiel gestopt, maar kan ik niet bellen en sms-en. In de app van tele2 kan ik mijn mobiel niet omzetten naar mijn nieuwe mobiel. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door eric 3 september 2019, 14:04

Je hoeft in de app geen nieuwe telefoon aan te melden. Wat voor toestel heb ke gekocht en heb je deze stappen gevolgd?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Vanwege de inactiviteit zal ik dit topic sluiten. Heb je nog vragen dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Reputatie 3
Badge
Fijn dat het gelukt is 👍
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. En veel plezier met je nieuwe toestel.
Bedankt voor je antwoord! Is me inmiddels gelukt met de simtoolkit.
Reputatie 7
Badge +4
Je hoeft in de app geen nieuwe telefoon aan te melden. Wat voor toestel heb ke gekocht en heb je deze stappen gevolgd?