Sticky beantwoord

Nieuwe Mijntele2 app probleem met abbonement

  • 10 november 2020
  • 2 reacties
  • 187 x bekeken

Hallo,

 

Vandaag een e-mail ontvangen met daarin de boodschap dat ik over kan stappen naar de nieuwe Mijntele2 app. De nieuwe app geïnstalleerd en ingelogd op mijn account.

 

Op het dashboard geeft de app nu alleen internetbundel-verbruik aan en daarnaast extra kosten. Mijn belbundel wordt niet meer weergegeven in de app, iedere minuut bellen kost nu €0,25.

 

Wanneer ik op het tabblad abbonement kijk staat de belbundel wel bij het abbonement. Ter info, de belbundel is deze maand nog niet verbruikt, dit kan niet de oorzaak zijn van de extra kosten.

 

Hebben meer mensen last van deze problemen in de nieuwe app?

 

Bedankt!

 

icon

Beste antwoord door eric 11 november 2020, 06:16

Het klopt dat 2-3 dagen na de overgang naar het nieuwe netwerk de bundel gegevens nog niet juist functioneerd. Na deze paar dagen trekt dat bij. Heel even geduld dus. Dit komt zeker goed.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Heb precies de zelfde problemen ga morgen bellen

Reputatie 7
Badge +4

Het klopt dat 2-3 dagen na de overgang naar het nieuwe netwerk de bundel gegevens nog niet juist functioneerd. Na deze paar dagen trekt dat bij. Heel even geduld dus. Dit komt zeker goed.

Reageer