beantwoord

Nieuwe klant blokkade Tele2

Hoe kan het zo zijn dat elke nieuwe klant de "nieuwe klanten blokkade" krijgt?

Dat houdt dus in dat elke klant niet kan bellen of gebeld worden in het buitenland wat vandaag de dag gewoon belachelijk is.
Dit moet instelbaar zijn voor mensen anders raad ik mensen niet aan Tele2 te kiezen wanneer ze mogelijk binnen 2 maanden na afsluiten naar het buitenland gaan.

Ik overweeg over te stappen naar een zakelijk abonnement, maar ook dat gaat niet zonder slag of stoot. Is er iemand die mij wel kan helpen?

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 3 april 2016, 12:45

Hoi Ferry,

Ik kan me voorstellen dat het heel erg vervelend is!
Klanten die bij ons een nieuw abonnement (abonnement met toestel en sim-only) met een nieuw telefoonnummer zullen een blokkade krijgen uit bescherming. Nadat de eerste twee facturen zijn betaald wordt deze automatisch verwijderd.

Groet, Trinh

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Ferry,

Klanten die bij ons een nieuw abonnement (abonnement met toestel en sim-only) met een nieuw telefoonnummer zullen een blokkade krijgen uit bescherming. Nadat de eerste twee facturen zijn betaald wordt deze automatisch verwijderd.

Groet, Trinh
Trinh van Tele2 schreef:

Hoi Ferry,

Groet, Trinh

Hi Trinh,
sorry for a reaction in english, but my dutch is not really good.
I am experiencing the same problem, with my recent sim-only contract (had it for 2-3 weeks approximately). I was very surprised when my phone lost connection just when i crossed the border with germany.
Is there no way this "blokkade" can be removed in any way by, for example sending an advancement payment to Tele2? i travel a lot, and if i need to wait 2 more months until i can use the telephone abroad, i will probably have to stop the contract and move over to ziggo mobiel or another competitor of yours.
Also, how can i apply for a refund of costs for an buitenlandse internet bundle? i purchased a 10mb bundle hoping that it would allow me to at least use the internet abroad (to at least stay online on whatsapp etc.) but the phone refused to make a connection with a foreign operator (due to the blokkade) so i couldnt even use it anyways (=tele2 sold me something that i couldnt use in the first place).

thanks
regards
Jan
Reputatie 5
Badge +3
@ Hi Jackill,

Could you please make an own topic? You can do this here. You're now in someone else's topic. This can make it a bit confusing. We would like to help you in your own topic 🙂

Best regards, Trinh
Hallo Trinh,

Dit wordt niet duidelijk of helemaal niet gecommuniceerd en staat ook niet (duidelijk) in jullie algemene voorwaarden. Ik verwacht van jullie wel dat jullie hier iets mee doen. Jullie medewerkers op de klantenservice zelf, weten er ook niets van tenzij zij gaan doorlezen op interne fora.
Het misleiden van klanten wordt niet gewaardeerd en ik vind dit ook anno 2016 met de huidige regelgeving onder geen beding een positief iets van jullie. Wat gaan we hieraan doen?

Groeten,

Ferry
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Ferry,

Ik neem je feedback meenemen, want ik kan me voorstellen dat het misschien onduidelijk is.
Bedankt voor je feedback, dit wordt hier gewaardeerd.
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga het topic sluiten.

Groet, Trinh