beantwoord

Nieuwe klant

• 26 januari 2018
  • 3 reacties
  • 162 x bekeken

Ik heb gister ochtend een mobiel abonnement afgesloten bij tele2 via de website, maar ik heb sinds dien nog helemaal niks gehoord... geen bevestigingsmail, geen 'we nemen je aanvraag in behandeling' mail, niks.
Hoe lang duurt dit normaal? Ik werk elke dag van 8 tot 18 dus heb geen tijd om uitgebreid te gaan zitten bellen.

Mvg. Willem
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 27 januari 2018, 10:21

Hoi Willem,

Heb je inmiddels al een bevestiging ontvangen? Als dit niet het geval is kijk ik graag met je mee. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer (mocht je deze weten)
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Ik heb gister ochtend een mobiel abonnement afgesloten bij tele2 via de website, maar ik heb sinds dien nog helemaal niks gehoord... geen bevestigingsmail, geen 'we nemen je aanvraag in behandeling' mail, niks.
Hoe lang duurt dit normaal? Ik werk elke dag van 8 tot 18 dus heb geen tijd om uitgebreid te gaan zitten bellen.

Mvg. Willem

Een bevestiging krijg je normaal gesproken meteen. Bel dus toch even de klantenservice want het lijkt erop dat er iets niet helemaal goed gaat. 020-754 4444
Reputatie 4
Badge
Hoi Willem,

Heb je inmiddels al een bevestiging ontvangen? Als dit niet het geval is kijk ik graag met je mee. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer (mocht je deze weten)
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.